ФОП Сакаль М.М. спеціалізується на гуртовій торгівлі продуктів харчування (основний продукт – морозиво, різні води).
Проаналізувавши роботу підприємства, керівництво прийшло до висновку у необхідності автоматизації основних процесів – роботи торгових агентів, що довший час працювали з паперовими носіями, та обліку торгових операцій. Спеціалісти компанії “Медіа Сервіс”, куди звернувся Сакаль Микола Миколайович, порекомендували програмні продукти “Управління торгівлею для України” (для роботи в офісі) і “Агент Плюс: Мобільна торгівля” (для роботи торгових представників).
Під час впровадження були виконані всі супутні роботи – встановлення програм на робочі місця користувачів, допрацювання в програмі для роботи торгових представників згідно специфіки роботи та бажань замовника, налаштування обміну між “Управління торгівлею” і “АгентПлюс: Мобільна торгівля”, проведене навчання.
Завдяки можливостям програмних продуктів автоматизовані наступні функції:
- оформлення замовлень покупців;
- облік приходу, продажів та наявності ТМЦ;
- взаєморозрахунки з покупцями та постачальниками;
- гуртова та роздрібна торгівля;
- оформлення замовлень постачальникам та покупцям;
- обмін інформацією центральної бази та мобільних працівників.
Завдяки проведеній автоматизації торгові агенти отримали сучасні засоби оформлення і передачі замовлення в офіс, не відходячи від клієнта, можливість отримувати актуальну інформацію про борги клієнта і наявності товару на складі, що істотно полегшило і скоротило роботу співробітників. Ведення оперативного та управлінського обліку в новій системі дозволило спростити роботу з обробкою даних, а керівництво отримало можливість отримувати актуальну інформацію для ефективного управління підприємством.