Медіа Сервіс: Автоматизація бізнес-процесів для будь-якої галузі

Автоматизація роботи аптеки, як і загалом впровадження програмного забезпечення в бізнес-процеси, – це дуже важливий етап для розвитку й подальшого функціонування. Продаж, відстежування запасів і надходжень, облік товарів, контроль розрахунків та інші процеси можна суттєво полегшити. Впровадження системи «ДілоСофт аптека: Торговий підрозділ» або «ДілоСофт Аптека: Центральний офіс» суттєво оптимізує безліч процедур.

Що таке «ДілоСофт»?

Галузеві рішенні «ДілоСофт Аптека: Торговий підрозділ» та «ДілоСофт Атпека: Центральний Офіс» дають можливість оптимізувати роботу зі специфічний асортиментом. В тому числі з асортиментом таких товарів, як лікарські засоби, товари медичного призначення. Крім того, суттєво спрощуються бізнес-процеси аптек, наприклад:

  • посерійний облік лікарських засобів;
  • контроль фальсифікатів і термінів придатності;
  • контроль правил ціноутворення.

Причому «ДілоСофт Аптека: Торговий підрозділ» підходить як для одиночних аптек, так і для мереж. Керуючою системою для цього рішення є «ДілоСофт Аптека: Центральний офіс».

Функціональні можливості «ДілоСофт Аптека: Торговий підрозділ»

Одна з важливих функціональних задач «ДілоСофт Аптека: Торговий підрозділ» – це швидка реалізація товарів. Для цього пропонується робоче місце касира, оснащене зручним та інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом та наступним функціоналом:

  • швидкий пошук товарів – доступні фільтри за назвою та діючою речовиною, пошук аналогів та додаткових товарів;
  • робота з замовленням через служби довідки, страхових компаній, сторонніх сервісів;
  • оформлення повернень. В тому числі реалізовані механіки автоматичного створення документів при поверненні;
  • оформлення чеків продажу та закінчення зміни зведеного звіту по контрольно-касовій машині з врахуванням повернених товарів на зміну;
  • робота з еквайринговими системами, облік оплат по платіжним картам;
  • підтримка торгового обладнання такого як: фіскальні реєстратори, термінали збору даних, сканери штрих-кодів, вагове обладнання, дисплеї покупці, платіжні
  • термінали, рідери магнітних карт.

Наступна функціональна можливість – це формування дефектури та замовлення товарів на торговий підрозділ. Буде доступним функціонал за допомогою якого вдається формувати замовлення торгового підрозділ використовуючи різні варіанти заповнення дефектури. А саме:

  • автоматичне – потреба розраховується, виходячи з параметрів, які налаштовані раніше та на основі ABC/XYZ;
  • неповними кількостями. Це необхідно для заповнення замовлення товарами, які мають неповні упаковки та при кількості, яка менша за ту, яка попередньо
  • прописувалась як мінімальна;
  • по переміщенню. Додає в замовлення товари, які переміщувались з аптеки в поточний день;
  • по замовленнях покупців;
  • ручне. Замовлення позицій, які відсутні у торговому підрозділі, і при цьому на нього був попит протягом дня.

Крім того, «ДілоСофт Аптека: Торговий підрозділ» допомагає здійснювати товарний облік. Серед основних операцій:

  • оформлення приходу лікарських засобів на склади від контрагентів в тому числі в двохфазному режимі;
  • оформлення переміщень між аптеками, внутрішніми складами, в тому числі в ордерному режимі;
  • оформлення документів інвентаризації лікарських засобів: «Інвентаризація товарів», «Списання товарів», «Оприбуткування товарів»;
  • оформлення прибуткових та видаткових касових ордерів безпосередньо в аптеках.

Застосування систем знижок – клієнти матимуть змогу використовувати процентних знижок по дисконтних картках у вигляді накопичувальних знижок. В тому числі доступний поділ по аптекам, знижка від певної суми в чеку, за терміном, за кількістю товарів, в залежності від виду оплати.

Чому варто вибрати «ДілоСофт»?

DILOSFT – це не лише ПЗ для обліку реалізації товару в аптеках, а й сучасний продукт, який має суттєві конкурентні переваги. Здійснюється комплексний підхід, адже вдається отримати повний набір рішень для аптеки – від автоматизації бухобліку до управління персоналом.

Важливий момент – це налаштованість під потреби клієнта. «ДілоСофт» можна адаптувати під різні розміри та вимоги мережі, навіть окремої аптеки. Суттєва перевага – аналітика та прогнозування. Матимете доступ до розширеного функціоналу, який допомагає аналізувати продажі, поведінку клієнтів, стан запасів, фінпоказники тощо.

Як впровадити «ДілоСофт» у ваш бізнес?

«Медіа Сервіс» пропонує швидке та зручне впровадження «ДілоСофт». Покроково цей процес виглядає так:

  • Аналіз потреб із подальшим визначенням необхідних модулів.
  • Планування інтеграції, що допомагає уникнути затримок.
  • Налаштування та адаптація.
  • Міграція даних.
  • Навчання персоналу.
  • Тестування.
  • Запуск та підтримка.

Всі ці процеси реалізуються нашими досвідченими спеціалістами, які зроблять впровадження та подальше використання галузевого рішення максимально зручним та продуктивним.

Часті питання (FAQ)

Чи можна налаштувати «ДілоСофт» під потреби моєї аптеки?

Так, продукти адаптивні – звітність, функціонал відповідно до специфіки роботи.
Для отримання детальної інформації, консультації щодо функцій та замовлення продукту звертайтесь до нас зручним способом: за телефоном або ж на електронну пошту.

Медіа Сервіс – це українська компанія, що пропонує комплексні рішення для автоматизації бізнес-процесів підприємств будь-якого масштабу та галузі. Ми маємо 20-річний досвід роботи на ринку та пропонуємо широкий спектр послуг, включаючи:

Продукти DILOSOFT

Онлайн сервіси
В галузевому рішенні "ДілоСофт Аптека" реалізована технологія перенесення в мережу Інтернет (Cloud) важливих бізнес-процесів. Окремі online Сервіси можуть використовуватися як в складі Рішення ДілоСофт Аптека, так і як окремі online Сервіси, інтегровані із зовнішніми рішеннями третіх сторін.
Торговий підрозділ
Галузеве рішення "ДілоСофт Аптека: Торговий підрозділ" призначений для роботи зі специфічним асортиментом (лікарські засоби, товари медичного призначення) і бізнес-процесами аптек (посерійний облік лікарських засобів, контроль фальсифікатів і термінів придатності, контроль правил ціноутворення і т.д.), як у варіанті окремої аптеки, так і мережі аптек.
Центральний офіс
Галузеве рішення "ДілоСофт Аптека: Центральний офіс" призначений для роботи зі специфічним асортиментом (лікарські засоби, товари медичного призначення) і бізнес-процесами що відбуваються на рівні центрального офісу (посерійний облік лікарських засобів, контроль фальсифікатів і термінів придатності, ціноутворення, управління асортиментом, управління відносинами з контрагентами, управління системами знижок та лояльності і т.д.) мережі аптек.
Автоматизуємо
ваш бізнес

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації контенту та покращення роботи сайту.