Автоматизація регіональних представництв ТОВ “Ферозіт-Альфа”

Торгівля

ТОВ “Ферозіт-Альфа” – дистриб’ютор будівельних матеріалів ТМ Ферозіт і Феромал, що виробляє ТОВ “Геліос”. Компанія має свої представництва в 11 областях України, головний офіс знаходиться у Львові.

Підприємство, що динамічно розвивається, вже давно потребувало переходу з застарілої версії програми на новішу, оскільки в попередній версії не було можливості вести облік виробничих процесів та облік роботи регіональних представництв компанії. Оскільки співпрацею з компанією “Медіа Сервіс” керівництво було задоволене, за допомогою в підборі необхідного програмного забезпечення звернулися саме до нас.
Проаналізувавши побажання і вимоги замовника до майбутньої системи автоматизації, спеціалісти “Медіа Сервісу” визначили головні задачі:

  • ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку;
  • облік виробничих процесів;
  • управління діяльністю регіональних офісів-складів.

Для вирішення цих задач було підібрано комплекс програмних продуктів, а керівною програмою обрано “Управління виробничим підприємством для України”, в регіональних офісах впроваджуються “Управління торгівлею для України“, дані з яких консолідуються в таку ж конфігурацію, встановлену в головному офісі підприємства.

Після узгодження всіх деталей і затвердження графіку виконання робіт, спеціалісти компанії-виконавця розпочали впровадження. В конфігурації були внесені зміни згідно побажань клієнта:

  • розрахунок планової собівартості продукції;
  • відслідковування рентабельності виробницва на основі моніторингу коливань цін на затратні матеріали;
  • значно дороблені обмінні процесі між “Управління виробничим підприємством 8” і “Управління торгівлею 8” в головному офісі.

Було автоматизовано всього 32 робочих місця, з яких 25 – для роботи в клієнт-серверному режимі.
Завдяки успішному впровадженню комплексу програмних продуктів працівники ТОВ “Ферозіт-Альфа” отримали можливість:

  • вести бухгалтерський та податковий облік всіх підрозділів підприємства в одній інформаційній базі;
  • вести розрахунок зарплати;
  • вести облік виробничих процесів з важливим для підприємства розрахунком планової собівартості продукції та розрахунком рентабельності її виготовлення;
  • управляти закупками, продажами та запасами;
  • обмінюватись даними з регіональними представництвами і формувати звітність по роботі як окремих офісів, так і всіх в цілому.

В результаті проведеної автоматизації керівництво отримало всі інструменти для аналізу діяльності підприємства, за допомогою яких з’явилась  можливість ефективного управління компанією і планування її майбутньої діяльності.

Автоматизуємо
ваш бізнес

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації контенту та покращення роботи сайту.