Автоматизація обліку торгівельного підприємства

Торгівля

ФОП Мазурек Тарас Йосипович спеціалізується на торгівлі будівельними матеріалами.

Особливістю роботи підприємства є наявність мобільних працівників – торгових агентів, які працювали лише з паперовими носіями. Робота по обробці такої інформації вимагала значних затрат часу, призводила до значних помилок при обробці таких даних через вплив людського фактору. Крім того, підприємству необхідна була автоматизована система ведення оперативного і управлінського обліку. Спеціалісти компанії “Медіа Сервіс”, до яких звернувся Мазурек Т.Й., порадили впровадити комплекс програмних продуктів – “Управління торгівлею для України ” та “АгентПлюс:Мобільна торгівля” (для автоматизації роботи торгових агентів).

Під час впровадження були виконані всі супутні роботи – встановлення програм на робочі місця користувачів і налаштування обміну між “Управління торгівлею” і “АгентПлюс: Мобільна торгівля”, проведене навчання.

Завдяки можливостям програмних продуктів автоматизовані наступні функції: – оформлення замовлень покупців; – облік приходу, продажів та наявності ТМЦ; – взаєморозрахунки з покупцями та постачальниками; – гуртова та роздрібна торгівля; – оформлення замовлень постачальникам та покупцям; – обмін інформацією центральної бази та мобільних працівників.

Завдяки проведеній автоматизації торгові агенти отримали сучасні засоби оформлення і передачі замовлення в офіс, не відходячи від клієнта, можливість отримувати актуальну інформацію про борги клієнта і наявності товару на складі, що істотно полегшило і скоротило роботу співробітників. Ведення оперативного та управлінського обліку в новій системі дозволило спростити роботу з обробкою даних, а керівництво отримало можливість отримувати актуальну інформацію для ефективного управління підприємством.

Автоматизуємо
ваш бізнес

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації контенту та покращення роботи сайту.