Ресторан “Ратуша” відкрився наприкінці 2014 року в будівлі Львівської міської ради. Близько 10 років до цього приміщення пустувало, раніше ж тут була їдальня для працівників Ратуші та львів’ян.
Заклад наповнений атмосферою минулих років та величчю завдяки якісно проведеним реставраційним роботам та гармонійно підібраним елементам інтер’єру. В 5 залах можуть комфортно розміститися до 200 осіб.
Основні вимоги:
- швидка передача замовлення з залу до бару та на кухню;
- підтримка бонусних програм;
- підключення торгового обладнання;
- можливість ведення калькуляцій (технологічних карт), списку рецептур, обліку продуктів (в т.ч. напівфабрикатів та спецій);
- бухгалтерський облік.
Визначитись з вибором необхідної системи обліку допомогли спеціалісти компанії “Медіа Сервіс”, що мають значний досвід автоматизації кафе, барів та ресторанів. І в цьому випадку був обраний комплекс програмних продуктів “Ресторан“ та “Громадське харчування”.
Програма “Ресторан” чудово справляється з фронт-офісними завданнями ресторану. В кожному залі встановлене робоче місце офіціанта – сенсорний монітор (тачскрін) з установленою програмою та підключеним до нього принтером чеків. Завдяки зрозумілому інтерфейсу програми та можливості швидкого вибору категорій меню, офіціант легко відзначає обрані клієнтом позиції. Замовлення передається на бар та в кухню і друкується там через принтери у вигляді замовлення. Такий варіант роботи дозволяє без поспіху швидко та якісно обслужити відвідувачів та приділити увагу новим клієнтам, в той час як замовлення вже готується. Крім того, тут же на екрані офіціанти мають можливість бачити стан столиків в усіх залах – вільні, зайняті або зарезервовані. Для друку рахунку в кожному залі є принтер.
В кінці дня усі дані з фронт-офісної програми “Ресторан” передаються в управлінську програму “Громадське харчування”. Саме в ній відбувається списання продуктів (видів та кількості), що використовувались на приготування страв, згідно закладених рецептур. Крім того, є можливість підстановки відсутніх інгредієнтів замінниками.
В програмі “Громадське харчування” ведеться управлінський облік, а також є можливість формування різних звітів для аналізу діяльності закладу.
З часу відкриття ресторан “Ратуша” вже знайшов своїх постійних клієнтів і їх число постійно зростає. Затишний інтер’єр, демократичні ціни та швидке і якісне обслуговування приваблюють багатьох відвідувачів. А керівництво закладу має зручні інструменти для аналізу ефективності діяльності закладу – програми систем автоматизації бізнесу.