Автоматизація бізнес-процесів необхідна для простого й ефективного ведення бізнесу. Програма БАС – це готовий інструмент, якому легко делегувати більшість рутинних задач, щоб мінімізувати участь у них людини й прискорити повсякденні процеси.
Автоматизація бізнесу за допомогою програмного забезпечення BAS сприяє збільшенню прибутку. Коли більшість задач виконує сервіс, працівники можуть зосередитись на обслуговуванні. Підвищується не тільки швидкість, а й точність виконання рутинних процесів – це мінімізує кількість помилок.
Розвиток бізнесу за допомогою автоматизації – не мрія, а реальність. Довіривши рутинні задачі програмі, керівник може зосередитись на інших питаннях, зокрема, партнерстві, розширенні діяльності, інвестиціях тощо.
Загальна інформація про BAS
Це програмний продукт, створений з урахуванням специфіки роботи українських підприємств. На платформі доступні сервіси для спрощення й прискорення бухгалтерського, податкового, управлінського обліку.
Залежно від конфігурації програма BAS має наступні функції:
- контроль бізнесу шляхом відстеження продажів, доходів і витрат;
- управління складом з отриманням актуальної інформації про залишки;
- логістика, керування закупівлями, фінансове планування, контроль над прибутком;
- кадровий облік, розрахунок заробітної плати, здача звітності;
- управління взаємовідносинами з клієнтами.
Серед інших можливостей – бюджетування, консолідація, контроль над продажами, постійне відстеження виробничих витрат, розрахунків із контрагентами, робочих операцій та загалом комплексне управління підприємством.
Переваги використання програми для різних типів бізнесу
Продукти серії BAS універсальні й розраховані як на малий бізнес і ФОПи без працівників, так і на великі підприємства з кількома філіями. Використання розробки в галузях виробництва, торгівлі та в бюджетних організаціях дозволяє:
- вести облік без помилок у рамках чинного українського законодавства;
- бачити фінансовий результат, тобто, всю актуальну інформацію про доходи й витрати;
- відстежувати роботу всіх виробничих, торгових точок, філій і відділів, легко комунікувати з різними співробітниками, робити аналіз роботи менеджерів;
- планувати закупівлі відповідно до показників продажів і складських запасів;
- розраховувати зарплату, раціонально розподіляти витрати, робити актуальний аналіз прибутковості.
Компанія «Медіа Сервіс» займається не тільки продажами, а й встановленням та адаптацією BAS на підприємстві. Ми надаємо повну підтримку й допомогу у використанні цього сервісу, щоб ви могли вже після першого знайомства оцінити переваги автоматизації.
Цільова аудиторія BAS
Це рішення корисне для мікро- та малого бізнесу будь-якого напряму діяльності, адже має простий користувацький інтерфейс та містить усі інструменти для автоматизації податкового, бухгалтерського, управлінського обліку. Завдяки йому питання збільшення продажів більше не буде складним.
Для ФОПів, які тільки починають роботу з нуля, BAS – програма, яка допоможе відразу налагодити рутинні процеси та уникнути помилок. Платформа підходить для ведення кількох підприємств в одній базі. Також це оптимальне рішення для середнього бізнесу завдяки:
- відстеженню роботи всіх відділів на одній платформі;
- отриманню актуальної інформації про складські залишки товарів та матеріалів;
- формуванню звітності в електронному вигляді з мінімальною участю людини;
- веденню обліку відповідно до чинного законодавства з оновленнями;
- повному аналізу діяльності підприємства.
Продукт особливо ефективний для сфери торгівлі, надання послуг та виробництва.
Переваги використання BAS
Це рішення дозволить зосередитися на розвитку компанії та повністю контролювати робочі процеси.
Збільшення продуктивності та ефективності роботи
Програми BAS «беруть на себе» відстеження повсякденних операцій та облік, тому працівникам не доведеться записувати дані вручну чи робити аналіз доходу самостійно.
У результаті кожен може приділити більше уваги рекламі й презентації товару, обслуговуванню клієнта тощо. Моніторинг бізнесу та діяльності організації відбувається постійно, проте займає менше часу.
Поліпшення взаємодії між підрозділами
Це особливо зручно для великих компаній, що складаються з філій у різних містах або мають багаторівневу структуру. Наприклад, управління виробничим обліком відбувається на рівні керівника, диспетчера, начальника цеху тощо.
Реалізована можливість контролю процесу виробництва в різних підрозділах, відбувається відстеження робочих графіків. Таким чином, щоденний аналіз бізнесу майже не займає часу, достатньо тільки переглядати інформацію в програмі.
Зниження витрат часу на управління та облік
Більше не доведеться заносити всі дані вручну до електронних таблиць, зводити велику кількість файлів, робити перерахунки самостійно чи приділяти багато часу формуванню податкової звітності.
Якщо довірити ці задачі програмі, вони відбуватимуться автоматично. Зокрема, фінансова звітність буде створюватися на основі даних про продажі, надходження та витрати.
Інтеграція з іншими системами
Платформа BAS легко синхронізується з програмами РРО, CRM, месенджерами, сайтами, підключається до торгового обладнання: касового апарату, сканеру тощо.
Технічні характеристики та ліцензування
Business Automation Framework – це складова BAS, платформа або предметно-орієнтоване середовище розробки. Простими словами, це «серце», «основа» системи, на якій створюють та запускають конфігурації. Її достатньо встановити один раз на ПК, кількість застосунків при цьому не обмежується.
Замовляючи програми серії BAS у нас, ви отримуєте ліцензію на одне робоче місце. Якщо з сервісом працюватимуть більше людей, знадобиться додаткове ліцензування. Ціна залежить від кількості місць. Якщо користувачів більше ніж 10, краще перейти на формат клієнт-сервера.
Підтримка користувачів і навчання
Пропонуємо пройти сертифіковані курси з використання BAS у Львові з кваліфікованими викладачами, які допоможуть опанувати програму й навчитися ефективно використовувати її функціонал. Після завершення ви отримаєте сертифікат.
Наша компанія надає безкоштовні консультації щодо програми БАС, галузевих рішень, роботи з торговим обладнанням тощо. У разі потреби можливе віддалене підключення фахівця для підтримки й супроводу онлайн.
Майбутнє BAS
Програма гнучка, постійно розвивається та змінюється відповідно до змін у законодавстві та останніх тенденцій. Поступово у ній з’являється більше функціоналу штучного інтелекту, тому вона сприяє зручній, простій та ефективній автоматизації.
Медіа Сервіс – це українська компанія, що пропонує комплексні рішення для автоматизації бізнес-процесів підприємств будь-якого масштабу та галузі. Ми маємо 20-річний досвід роботи на ринку та пропонуємо широкий спектр послуг, включаючи:
Продукти серії BAS
ваш бізнес