Медіа Сервіс: Автоматизація бізнес-процесів для будь-якої галузі

Автоматизація бізнес-процесів необхідна для простого й ефективного ведення бізнесу. Програма БАС – це готовий інструмент, якому легко делегувати більшість рутинних задач, щоб мінімізувати участь у них людини й прискорити повсякденні процеси.

Автоматизація бізнесу за допомогою програмного забезпечення BAS сприяє збільшенню прибутку. Коли більшість задач виконує сервіс, працівники можуть зосередитись на обслуговуванні. Підвищується не тільки швидкість, а й точність виконання рутинних процесів – це мінімізує кількість помилок.

Розвиток бізнесу за допомогою автоматизації – не мрія, а реальність. Довіривши рутинні задачі програмі, керівник може зосередитись на інших питаннях, зокрема, партнерстві, розширенні діяльності, інвестиціях тощо.

Загальна інформація про BAS

Це програмний продукт, створений з урахуванням специфіки роботи українських підприємств. На платформі доступні сервіси для спрощення й прискорення бухгалтерського, податкового, управлінського обліку.

Залежно від конфігурації програма BAS має наступні функції:

  • контроль бізнесу шляхом відстеження продажів, доходів і витрат;
  • управління складом з отриманням актуальної інформації про залишки;
  • логістика, керування закупівлями, фінансове планування, контроль над прибутком;
  • кадровий облік, розрахунок заробітної плати, здача звітності;
  • управління взаємовідносинами з клієнтами.

Серед інших можливостей – бюджетування, консолідація, контроль над продажами, постійне відстеження виробничих витрат, розрахунків із контрагентами, робочих операцій та загалом комплексне управління підприємством.

Переваги використання програми для різних типів бізнесу

Продукти серії BAS універсальні й розраховані як на малий бізнес і ФОПи без працівників, так і на великі підприємства з кількома філіями. Використання розробки в галузях виробництва, торгівлі та в бюджетних організаціях дозволяє:

  • вести облік без помилок у рамках чинного українського законодавства;
  • бачити фінансовий результат, тобто, всю актуальну інформацію про доходи й витрати;
  • відстежувати роботу всіх виробничих, торгових точок, філій і відділів, легко комунікувати з різними співробітниками, робити аналіз роботи менеджерів;
  • планувати закупівлі відповідно до показників продажів і складських запасів;
  • розраховувати зарплату, раціонально розподіляти витрати, робити актуальний аналіз прибутковості.

Компанія «Медіа Сервіс» займається не тільки продажами, а й встановленням та адаптацією BAS на підприємстві. Ми надаємо повну підтримку й допомогу у використанні цього сервісу, щоб ви могли вже після першого знайомства оцінити переваги автоматизації.

Цільова аудиторія BAS

Це рішення корисне для мікро- та малого бізнесу будь-якого напряму діяльності, адже має простий користувацький інтерфейс та містить усі інструменти для автоматизації податкового, бухгалтерського, управлінського обліку. Завдяки йому питання збільшення продажів більше не буде складним.

Для ФОПів, які тільки починають роботу з нуля, BAS – програма, яка допоможе відразу налагодити рутинні процеси та уникнути помилок. Платформа підходить для ведення кількох підприємств в одній базі. Також це оптимальне рішення для середнього бізнесу завдяки:

  • відстеженню роботи всіх відділів на одній платформі;
  • отриманню актуальної інформації про складські залишки товарів та матеріалів;
  • формуванню звітності в електронному вигляді з мінімальною участю людини;
  • веденню обліку відповідно до чинного законодавства з оновленнями;
  • повному аналізу діяльності підприємства.

Продукт особливо ефективний для сфери торгівлі, надання послуг та виробництва.

Переваги використання BAS

Це рішення дозволить зосередитися на розвитку компанії та повністю контролювати робочі процеси.

Збільшення продуктивності та ефективності роботи

Програми BAS «беруть на себе» відстеження повсякденних операцій та облік, тому працівникам не доведеться записувати дані вручну чи робити аналіз доходу самостійно.
У результаті кожен може приділити більше уваги рекламі й презентації товару, обслуговуванню клієнта тощо. Моніторинг бізнесу та діяльності організації відбувається постійно, проте займає менше часу.

Поліпшення взаємодії між підрозділами

Це особливо зручно для великих компаній, що складаються з філій у різних містах або мають багаторівневу структуру. Наприклад, управління виробничим обліком відбувається на рівні керівника, диспетчера, начальника цеху тощо.

Реалізована можливість контролю процесу виробництва в різних підрозділах, відбувається відстеження робочих графіків. Таким чином, щоденний аналіз бізнесу майже не займає часу, достатньо тільки переглядати інформацію в програмі.

Зниження витрат часу на управління та облік

Більше не доведеться заносити всі дані вручну до електронних таблиць, зводити велику кількість файлів, робити перерахунки самостійно чи приділяти багато часу формуванню податкової звітності.

Якщо довірити ці задачі програмі, вони відбуватимуться автоматично. Зокрема, фінансова звітність буде створюватися на основі даних про продажі, надходження та витрати.

Інтеграція з іншими системами

Платформа BAS легко синхронізується з програмами РРО, CRM, месенджерами, сайтами, підключається до торгового обладнання: касового апарату, сканеру тощо.

Технічні характеристики та ліцензування

Business Automation Framework – це складова BAS, платформа або предметно-орієнтоване середовище розробки. Простими словами, це «серце», «основа» системи, на якій створюють та запускають конфігурації. Її достатньо встановити один раз на ПК, кількість застосунків при цьому не обмежується.
Замовляючи програми серії BAS у нас, ви отримуєте ліцензію на одне робоче місце. Якщо з сервісом працюватимуть більше людей, знадобиться додаткове ліцензування. Ціна залежить від кількості місць. Якщо користувачів більше ніж 10, краще перейти на формат клієнт-сервера.

Підтримка користувачів і навчання

Пропонуємо пройти сертифіковані курси з використання BAS у Львові з кваліфікованими викладачами, які допоможуть опанувати програму й навчитися ефективно використовувати її функціонал. Після завершення ви отримаєте сертифікат.

Наша компанія надає безкоштовні консультації щодо програми БАС, галузевих рішень, роботи з торговим обладнанням тощо. У разі потреби можливе віддалене підключення фахівця для підтримки й супроводу онлайн.

Майбутнє BAS

Програма гнучка, постійно розвивається та змінюється відповідно до змін у законодавстві та останніх тенденцій. Поступово у ній з’являється більше функціоналу штучного інтелекту, тому вона сприяє зручній, простій та ефективній автоматизації.

Медіа Сервіс – це українська компанія, що пропонує комплексні рішення для автоматизації бізнес-процесів підприємств будь-якого масштабу та галузі. Ми маємо 20-річний досвід роботи на ринку та пропонуємо широкий спектр послуг, включаючи:

Продукти серії BAS

BAS Бухгалтерія
"BAS Бухгалтерія" - це інтегроване рішення для бухгалтерської служби підприємства. Це готовий інструмент, який забезпечує повний облік на підприємстві, включаючи виписку первинних документів та облік продажів. Ця програма може використовуватися як для бухгалтерського та податкового обліку, так і для автоматизації інших служб, наприклад, відділу продажів, за допомогою спеціалізованих конфігурацій або інших систем.
BAS Комплексне управління підприємством (КУП)
"BAS Комплексне управління підприємством" (КУП) – це повноцінне рішення, яке охоплює основні аспекти управління та обліку. Воно дає можливість створення єдиної інформаційної системи для керування всіма аспектами діяльності малих і середніх підприємств.
BAS Управління торгівлею
"BAS Управління торгівлею" є сучасним інструментом для підвищення ефективності бізнесу торговельного підприємства. Рішення дозволяє збільшити продуктивність праці багатьох служб підприємства, працювати з оперативною інформацією, яка відображає поточний стан операційної діяльності, швидко і в зручній формі отримувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.
BAS Роздрібна торгівля
"BAS Роздрібна торгівля" підходить для автоматизації бізнес-процесів роздрібних торгових точок (магазинів), як самостійних, так в складі розподіленої торговельної мережі. Рішення дозволяє автоматизувати облік товарних запасів на складах магазинів та облік грошових коштів в касах, а також може використовуватися як робоче місце касира. "BAS Роздрібна торгівля" зручно використовувати спільно з іншими програмами для комплексного розв'язання задач.
BAS Малий бізнес
"BAS Малий бізнес" – це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізоване усе найнеобхідніше для оперативного обліку, контролю, аналізу і планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проєктні) роботи, виробництво продукції, торгівля.
BAS ERP
"BAS ERP" є інноваційним рішенням для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю багатопрофільних підприємств. Рішення розроблено з урахуванням кращих практик автоматизації великого та середнього бізнесу і враховує специфіку обліку в Україні. Особливу увагу під час розроблення було приділено реалізації функціональних можливостей, затребуваних великими підприємствами різних напрямів діяльності, зокрема з технічно складним виробництвом.
BAS АГРО. ERP
Рішення "BAS АГРО. ERP" призначене для автоматизації управління діяльністю середніх і великих сільськогосподарських підприємств різних організаційно-правових форм. Програма забезпечує автоматизацію всіх основних бізнес-процесів в апараті управління підприємств, а також автоматизацію бізнес-процесів виробництва продукції рослинництва або іншої супутньої продукції та/або послуг.
BAS Документообіг КОРП
"BAS Документообіг КОРП" є сучасним багатофункціональним рішенням для управління бізнес-процесами та спільною роботою співробітників. Перевірені методики та практики, які допоможуть організувати електронний документообіг, налагодити процеси, забезпечити контроль виконання завдань, регламентувати управлінську діяльність і підвищити її ефективність.
BAS Медицина
"BAS Медицина. Лікарня" та "BAS Медицина. Поліклініка" – рішення, що дозволяють створити єдиний інформаційний простір медичної організації та автоматизувати найбільш трудомісткі задачі обліку та управління бізнес-процесами основної діяльності. Рішення є інструментами для побудови ефективного управління сучасною медичною організацією.
BAS Комплексне управління паливним підприємством
Програмний продукт "BAS Комплексне управління паливним підприємством" призначений для ведення фінансового та управлінського обліку в організаціях, що займаються оптовою та роздрібною торгівлею паливом, мають роздрібні магазини при автозаправному комплексі (АЗК), а також кав'ярні і/або ресторани на території АЗК.
BAS Управління автотранспортом СТАНДАРТ
Галузеве рішення "BAS Управління автотранспортом Стандарт" призначене для автоматизації управлінського і оперативного обліку в автотранспортних підприємствах і організаціях, а також в автотранспортних підрозділах торгових, виробничих та інших підприємств, які використовують автотранспорт для власних потреб.
BAS Управління холдингом
"BAS Управління холдингом" є високотехнологічним рішенням для автоматизації задач, що є актуальними для групи компаній з повною або частковою централізацією функцій управління фінансами, закупками, побудови звітності та інші, у яких керуючі компанії та бізнес-одиниці неоднорідні з точки зору галузевої належності або експлуатованих ІТ-систем.
Автоматизуємо
ваш бізнес

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації контенту та покращення роботи сайту.