Медіа Сервіс: Автоматизація бізнес-процесів для будь-якої галузі

Сьогодні все більше компаній переносять свій бізнес у цифровий формат. Зараз багато підприємців надають перевагу вітчизняним рішенням для автоматизації бізнесу, серед яких особливу популярність мають програми BAS.

Лінійка BAS пропонує широкий спектр рішень, що дозволяє вибрати оптимальну систему для будь-якої компанії з урахуванням її специфіки та потреб.

Впровадження ведення обліку за допомогою програмного забезпечення в бізнес-процеси дає певні переваги для керівництва:

  • одержання централізованого, захищеного сховища даних;
  • мінімізацію помилок через зниження впливу людського фактора;
  • швидку обробку первинної документації;
  • автоматизацію рутинних завдань (підготовка звітів, ведення бухгалтерського та податкових облік, нарахування зарплати);
  • швидкий обмін електронними документами з постачальниками та клієнтами;
  • оперативне отримання потрібної інформації про діяльність підприємства.

Програмні рішення BAS зарекомендували себе як надійні та ефективні інструменти для автоматизації бізнесу. Втім, у певних ситуаціях справитися зі впровадженням та супроводом системи без допомоги зовнішніх фахівців досягти складно.

Послуги ITS BAS

ІТС BAS – комплекс заходів ПОСЛУГ, що забезпечує ефективне функціонування програмних продуктів лінійки BAS на вашому підприємстві. Завдяки супроводу ви отримуєте доступ до правових, методичних і довідкових матеріалів, необхідних для максимально повноцінного використання ліцензійних можливостей програм.

Замовляючи послугу, ви отримуєте доступ на портал технічної підтримки платформи для завантаження важливих даних та оновлення BAS у будь-який зручний час, а також до унікальних сервісів та послуг – СЕРВІС ЗДАЧІ ЗВІТНОСТИ, СЕРВІС ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ, СЕРВІС ОНОВЛЕННЯ НОРМАТИВНИХ ДАНИХ.

Для підприємств, що використовують стандартні конфігурації продуктів BAS, наші спеціалісти налаштують автоматичне оновлення системи. Тепер вам не знадобиться стежити за виходом нових версій – програма самостійно сповістить про наявність оновлень та дозволить їх встановити натисканням однієї кнопки – НІКОЛИ ТАК НЕ РОБІТЬ.

Пакет послуг ITC

При підключенні ІТС ви отримуєте:

  1. Актуальні оновлення BAS. Користувачі регулярно отримують оновлення програмного забезпечення, що враховують зміни в законодавстві, бухгалтерському обліку та встановлюють покращений функціонал.
  2. Якісна підтримка користувачів. Отримуйте фахові консультації щодо використання програм BAS від сертифікованих фахівців.
  3. Доступ до інформаційних ресурсів. Підключені користувачі отримують доступ до розширеної бази знань, методичних рекомендацій та статей для зручного та ефективного використання програмних продуктів.
  4. Онлайн-сервіси. Використовуйте різноманітні сервіси: обмін електронними документами, перевірку контрагентів та інтеграцію з банківськими системами.
  5. Навчальні ресурси. Надається можливість використовувати освітні матеріали, удосконалюючи свої навички шляхом проходження вебінарів, відеоуроків та спеціальних курсів.
  6. Пільгові умови на послуги. Учасники ІТС отримують спеціальні умови на супровід, налаштування систем та аудити.

Обсяг послуг залежить від типу договору: ІТС ПРОФ, ТЕХНО, РЕТРО (УТП) або РЕТРО (УПП).

Переваги співпраці з Медіа Сервіс

Наша компанія надає повний спектр послуг для автоматизації бізнес-процесів підприємств різних галузей та масштабів. Медіа Сервіс має 20-річний досвід роботи на ринку та забезпечує високий рівень сервісу. Ми пропонуємо комплексні рішення: продаж лінійки програм BAS, оренду BAS та сервера, ІТС (Супровід BAS), розробку мобільних застосунків, обслуговування РРО/ПРРО, серверів та мереж, впровадження CRM-систем та корпоративних порталів.

Медіа Сервіс варто вибрати за такі переваги:

  • досвід команди та висока експертність у галузі;
  • індивідуальний підхід до кожного клієнта;
  • гнучкість у надання сервісів та послуг відповідно до потреб бізнесу;
  • простий процес звернення та оперативний початок співпраці.

Аби замовити супровід BAS, залиште заявку на нашому офіційному сайті, і незабаром наш менеджер зателефонує вам та уточнить усі деталі співпраці.

Медіа Сервіс – це українська компанія, що пропонує комплексні рішення для автоматизації бізнес-процесів підприємств будь-якого масштабу та галузі. Ми маємо 20-річний досвід роботи на ринку та пропонуємо широкий спектр послуг, включаючи:

ІТС (Супровід BAS)

Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) — це набір унікальних сервісів та послуг, розроблений нашою компанією та Спілкою Автоматизаторів Бізнесу (САБ).

Наявність різних тарифних планів надає змогу підібрати найоптимальніший варіант супроводу для кожного користувача згідно потреб та можливостей, а система лояльності для постійних клієнтів дозволить отримувати максимальні вигоди з мінімальними затратами.

Які вигоди ви отримаєте при оформленні ІТС?

1. Оновлення програмного забезпечення.

Регулярні оновлення, які враховують зміни в законодавстві, бухгалтерському обліку та вдосконалення функціоналу.

2. Підтримка користувачів.

Консультації з питань використання програм BAS від сертифікованих фахівців.

3. Доступ до інформаційних ресурсів.

Користувачі отримують доступ до бази знань, методичних матеріалів, статей та рекомендацій, що допомагають ефективно використовувати програму.

4. Доступ до онлайн-сервісів.

Можливість використовувати різноманітні сервіси для обміну електронними документами, перевірки контрагентів, інтеграції з банками тощо.

5. Навчальні матеріали.

Користувачі отримують доступ до навчальних курсів, вебінарів, відеоуроків для підвищення кваліфікації в роботі з програмним забезпеченням.

6. Пільгові умови на послуги.

Учасники ІТС можуть отримати знижки на додаткові послуги, такі як налаштування програмного забезпечення, аудити систем та консультації.

Обсяг доступних послуг залежить від обраного типу договору ІТС Україна — ПРОФ, ТЕХНО, РЕТРО (УТП) або РЕТРО (УПП).

Вартість інформаційно-технологічного супроводу

Online сервіси
Основні договори ІТС
Техно
ПРОФ
РЕТРО (УТП)
РЕТРО (УПП)
Доступ на портал технічної підтримки (Оновлення)
Інформаційна система ІТС
(its.bas-soft.eu)
*обмежений доступ
RDI Service (оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації)
FREDO Звіт (електронна звітність)
FREDO ДокМен (електронний документообмін)
Консультації аудитора (12 консультацій, при періоді на 12 міс.)
Лекторій (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів)
Вартість з ПДВ 20%
 3 міс. 3 600 грн 
 6 міс. 4 680 грн  6 480 грн 
12 міс.  7 920 грн 11 880 грн  16 740 грн. 21 600 грн.
24 міс. 23 760 грн 
* Під обмеженим доступом надається можливість користуватись розділом “Документація” для програмних продуктів BAS
Додаткові пакети послуг
Послуги
Консультації
Базовий
Стандарт
Комфорт
     Лінія консультацій (підтримка користувачів) 15 хв/день 15 хв/міс 25 хв/день 45 хв/день
     Пакетні години роботи спеціаліста (консультант/програміст) *4 год *6 год *12 год
     Вартість додаткових робіт спеціаліста (консультант/програміст) 1 550 грн/год
Вартість
 3 міс. 1 900 грн  3 600 грн
 6 міс. 2 200 грн 2 400 грн  3 600 грн  6 800 грн
 12 міс. 3 900 грн 4 400 грн 6 800 грн  13 200 грн
* Кількість пакетних годин вказана для тарифних планів терміном на 12 місяців. При менших періодах договору, години зменшується пропорційно
Додаткові сервіси, ціни з ПДВ 20%
NEW! Техпідтримка   – Повний доступ до інформаційно-методичної системи its.bas-soft.eu  12 міс/3 600 грн
  – Доступ до онлайн-сервісу “Лінія консультацій”
   – RDI Service
   – Лекторій (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).
NEW! Бухгалтерський    – Пактум.Контрагент пакет “Бізнес 2200”  12 міс/7 080 грн
   – FREDO Звіт
   – FREDO ДокМен
   – Консультації аудитора (12 консультацій)
   – Лекторій (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів)
NEW! Пакет “FREDO” (Звіт + ДокМен) для юр. особи    – FREDO + ДокМен для юр. особи 12 міс/3 600 грн
   – FREDO + ДокМен для ФОП на ССО 12 міс/1 440 грн
   – FREDO + ДокМен для юр. особи (додаткове підключення) 1 міс/300 грн
   – FREDO + ДокМен для ФОП на ССО (додаткове підключення) 1 міс/120 грн
Ціни на “FREDO” та ДокМен (помісячно)
   – FREDO для ФОП
 1 міс/36 грн
   – FREDO Звіт для юр. особи 1 міс/240 грн
   – FREDO ДокМен 1 міс/99 грн
NEW! “RDI Service”    Оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації 1 міс/864 грн
 
Пактум контаргент

 

 
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес 2200 12 міс/3 600 грн
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес 1200 6 міс/2 400 грн
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес 300 3 міс/720 грн

 

Шукаєте краще рішення для свого бізнесу?
Заповніть форму нижче і ми вам зателефонуємо!

    Ваше імʼя*
    Обов'язкове поле
    Номер телефону*
    Обов'язкове поле
    Ваш email*
    Обов'язкове поле
    Ваше повідомлення
    Обов'язкове поле

    Відділ продажу

    (032) 242-07-27

    Лінія підтримки

    (032) 242-42-43

    послуги
    Інші наші послуги
    01 BAS
    Сімейство програм BAS - це оптимальний варіант для автоматизації вашого бізнесу.
    Детальніше
    02 Оренда BAS
    Корисна послуга онлайн-користування програмами автоматизації дозволить вам мати доступ до вашої програми і вдень, і вночі з будь-якої точки світу!
    Детальніше
    03 Оренда сервера
    Оренда сервера забезпечує безпечний, гнучкий та безперервний доступ до даних з підтримкою будь-яких ліцензійних програм BAS.
    Детальніше
    04 Розробка мобільних додатків
    Сучасні технології та креативний підхід для створення найкращих функціональних додатків.
    Детальніше
    05 Обслуговування РРО/ПРРО
    Надійна технічна підтримка, регулярні оновлення та швидкий відгук на запити гарантують найвищу продуктивність та впевненість у роботі.
    Детальніше
    06 Обслуговування серверів та мереж
    Надійна локальна мережа та телефонія є фундаментом сталої роботи бізнесу.
    Детальніше
    07 Впровадження CRM-систем та корпоративних порталів
    Рішення, що допоможуть автоматизувати процеси управління взаємодією з клієнтами та підтримувати ефективну роботу вашої команди.
    Детальніше

    Ми використовуємо файли cookie для оптимізації контенту та покращення роботи сайту.