Медіа Сервіс – це українська компанія, що пропонує комплексні рішення для автоматизації бізнес-процесів підприємств будь-якого масштабу та галузі. Ми маємо 20-річний досвід роботи на ринку та пропонуємо широкий спектр послуг, включаючи:
ПРОдавай
Система «ПРОдавай» пропонує користувачеві інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для реєстрації роздрібних продажів у робочому місці касира (РМК). Програма оптимізована для використання на невеликих екранах із програмованою клавіатурою. Рішення дозволяє касиру проводити продажі товарів для різних організацій та друкувати чеки на фіскальному реєстраторі.
Система підтримує облік різних методів оплати, таких як готівка, платіжні банківські картки та подарункові сертифікати. До розширених можливостей ведення фінансового обліку включають врахування грошей, внесених до каси для розміну, а також частковий вивід коштів.
Система “ПРОдавай” забезпечує ведення обліку таких операцій з товарами, як:
- Надходження від постачальника;
- Повернення постачальникам;
- Реалізація в роздріб;
- Інвентаризація;
- Списання.
Програма “ПРОдавай” пропонує різні можливості управління роздрібними цінами в торговельній мережі. Центральний офіс може встановлювати ціни для всієї мережі, груп магазинів або окремих торгових точок. Менеджер може визначати роздрібні ціни для окремих груп товарів. При введенні інформації про отримання товару користувач може контролювати зміну закупівельної ціни і приймати рішення про встановлення нової роздрібної ціни. У програмі “ПРОдавай” можна створювати і друкувати цінники та етикетки як з документа ціноутворення, так і зі спеціального інтерфейсу.
“ПРОдавай” надає можливості для налаштування систем знижок або надання бонусів для постійних клієнтів. Ви можете персоналізувати ці системи, враховуючи унікальні потреби та вимоги вашої аудиторії, враховуючи портрет покупця.
Система лояльності
У системі “ПРОдавай” існує можливість підключити клієнтів до вашої програми лояльності, щоб надавати їм можливість отримувати знижки та бонуси на підставі їхніх покупок. Ви матимете можливість визначити процент знижки для кожної з груп клієнтів і настроїти автоматичне збільшення цих знижок та бонусів в разі накопичення відповідних сум.
Система “ПРОдавай” надає можливість формувати аналітичні звіти, які мають різний рівень групування та докладні розшифровки для всіх видів операцій. Особлива увага зосереджена на аналізі продажів, який здійснюється як в контексті товарних груп, так і в рамках різних категорій покупців.
Рішення має сучасний та зручний інтерфейс. Основні характеристики:
- великий шрифт;
- збільшений робочий простір;
- зручне місце касира (РМК);
- зручна система навігації: панель інструментів, панель відкритих вікон, меню розділів;
- доступ до повнотекстового пошуку, “Вибраного” меню функцій та історії з будь-якого вікна;
- зручний пошук у списках, керування пошуком;
- можливість додати у “Вибране” як об’єкти (документи, елементи довідників тощо), так і команди.
“ПРОдавай” дозволяє працювати з фіскальними реєстраторами, надаючи всі необхідні звіти щодо касової зміни, відповідно до законодавства. Користувачеві надається можливість налаштування шаблонів для друку чеків на підключених стрічкових принтерах.
Надається можливість приймати оплату за банківськими платіжними картками за допомогою еквайрингового терміналу.
Підтримується робота і з іншими видами устаткування, що використовується в роздрібній торгівлі: дисплеями покупців, зчитувачами магнітних карт, а також обладнанням для підтримки технології штрихкодування (сканери штрих-кодів, термінали збору даних, принтери штрих-кодів та ваги з можливістю друку етикеток).
Система “ПРОдавай” забезпечує сумісність з різними типами Реєстраторів розрахункових операцій, включаючи як традиційні апаратні РРО, так і сучасні програмні ПРРО.
Дозволяє налаштовувати параметри інтеграції з обладнанням відповідно до специфіки та потреб конкретного підприємства, забезпечуючи гнучкість та адаптивність управління продажами.
Знижує ризик помилок, пов’язаних з ручним введенням сум платежів, що підвищує точність та надійність операцій.
Система “ПРОдавай” дозволяє налаштовувати параметри інтеграції з еквайринговими терміналами відповідно до потреб підприємства, забезпечуючи гнучкість у використанні різних типів обладнання.
Інтеграція з обладнанням, зокрема з електронними вагами та електронними вагами із друком етикеток, забезпечує автоматизацію процесів зважування та маркування товарів, що підвищує точність та швидкість обслуговування, сприяючи зростанню ефективності роботи роздрібного магазину.
дозволяє за допомогою ТЗД виконувати такі складські операції:
- Приймання/повернення товарів;
- Відвантаження/Переміщення товарів;
- Перерахунок/Інвентаризація;
- Списання товарів;
- Онлайн перевірка залишку товару на ТЗД;
- Перевірка цінників;
- Формування довільних списків, із можливістю їх використання в інших типах документів.
Систему “ПРОдавай” можна інтегрувати у будь-яку систему за допомогою двох способів – обміну пакетами даних або обміну по відкритому АРІ.
-
Обмін пакетами даних:
BAS Комплексне управління підприємством
BAS Планування Ресурсів Підприємства
-
Обмін по відкритому АРІ.
Підходить для одного магазину, містить у собі всі функції для роботи торгової точки, працює без підключення до інтернету (за виключенням РРО).
Підходить для декількох магазинів, обʼєднаних в одну мережу. На кожній торговій точці є автономна каса, яка при відсутності інтернету працює в режимі “Офлайн”. Всі дані з кожного магазину надсилаються на спільний сервер, до якого є доступ у менеджерів. В ньому можна вести аналітику як одного магазину, так і всієї мережі.