Медіа Сервіс: Автоматизація бізнес-процесів для будь-якої галузі

Медіа Сервіс – це українська компанія, що пропонує комплексні рішення для автоматизації бізнес-процесів підприємств будь-якого масштабу та галузі. Ми маємо 20-річний досвід роботи на ринку та пропонуємо широкий спектр послуг, включаючи:

ПРОдавай

Система здійснення роздрібних продажів для одного магазину або мережі
Сумісність пристроїв
Підтримка різних операційних систем, таких як Windows, Linux та MacOS, що робить "ПРОдавай" доступним для великої кількості підприємств та пристроїв
Автономний режим
Система здатна безперервно працювати навіть у разі втрати підключення до Інтернету, забезпечуючи безперервність бізнесу в автономному режимі
Аналітика та звітність
Можливість формувати аналітичні звіти, які мають різний рівень групування та докладні розшифровки для всіх видів операцій
Зручний інтерфейс
Великі шрифти, збільшений робочий простір, зручний функціонал пошуку. Зручна система навігації: панель інструментів, панель відкритих вікон, меню розділів
Підходить для мереж
Можливість підключити клієнтів до вашої програми лояльності, щоб надавати їм можливість отримувати знижки та бонуси
Система лояльності
Надає можливості для налаштування систем знижок та бонусів для постійних клієнтів. Персоналізація цих систем дозволяє враховувати унікальні потреби та вимоги вашої аудиторії
Спробувати
безкоштовно

Роздрібні продажі

Система «ПРОдавай» пропонує користувачеві інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для реєстрації роздрібних продажів у робочому місці касира (РМК). Програма оптимізована для використання на невеликих екранах із програмованою клавіатурою. Рішення дозволяє касиру проводити продажі товарів для різних організацій та друкувати чеки на фіскальному реєстраторі.

Система підтримує облік різних методів оплати, таких як готівка, платіжні банківські картки та подарункові сертифікати. До розширених можливостей ведення фінансового обліку включають врахування грошей, внесених до каси для розміну, а також частковий вивід коштів.

Управління запасами

Система “ПРОдавай” забезпечує ведення обліку таких операцій з товарами, як:

  • Надходження від постачальника;
  • Повернення постачальникам;
  • Реалізація в роздріб;
  • Інвентаризація;
  • Списання.
Управління цінами та знижками

Програма “ПРОдавай” пропонує різні можливості управління роздрібними цінами в торговельній мережі. Центральний офіс може встановлювати ціни для всієї мережі, груп магазинів або окремих торгових точок. Менеджер може визначати роздрібні ціни для окремих груп товарів. При введенні інформації про отримання товару користувач може контролювати зміну закупівельної ціни і приймати рішення про встановлення нової роздрібної ціни. У програмі “ПРОдавай” можна створювати і друкувати цінники та етикетки як з документа ціноутворення, так і зі спеціального інтерфейсу.

“ПРОдавай” надає можливості для налаштування систем знижок або надання бонусів для постійних клієнтів. Ви можете персоналізувати ці системи, враховуючи унікальні потреби та вимоги вашої аудиторії, враховуючи портрет покупця.

Система лояльності

У системі “ПРОдавай” існує можливість підключити клієнтів до вашої програми лояльності, щоб надавати їм можливість отримувати знижки та бонуси на підставі їхніх покупок. Ви матимете можливість визначити процент знижки для кожної з груп клієнтів і настроїти автоматичне збільшення цих знижок та бонусів в разі накопичення відповідних сум.

 

Звітність та аналітика

Система “ПРОдавай” надає можливість формувати аналітичні звіти, які мають різний рівень групування та докладні розшифровки для всіх видів операцій. Особлива увага зосереджена на аналізі продажів, який здійснюється як в контексті товарних груп, так і в рамках різних категорій покупців.

Зручний інтерфейс

Рішення має сучасний та зручний інтерфейс. Основні характеристики:

  • великий шрифт;
  • збільшений робочий простір;
  • зручне місце касира (РМК);
  • зручна система навігації: панель інструментів, панель відкритих вікон, меню розділів;
  • доступ до повнотекстового пошуку, “Вибраного” меню функцій та історії з будь-якого вікна;
  • зручний пошук у списках, керування пошуком;
  • можливість додати у “Вибране” як об’єкти (документи, елементи довідників тощо), так і команди.
Робота з торговим обладнанням

“ПРОдавай” дозволяє працювати з фіскальними реєстраторами, надаючи всі необхідні звіти щодо касової зміни, відповідно до законодавства. Користувачеві надається можливість налаштування шаблонів для друку чеків на підключених стрічкових принтерах.

Надається можливість приймати оплату за банківськими платіжними картками за допомогою еквайрингового терміналу.

Підтримується робота і з іншими видами устаткування, що використовується в роздрібній торгівлі: дисплеями покупців, зчитувачами магнітних карт, а також обладнанням для підтримки технології штрихкодування (сканери штрих-кодів, термінали збору даних, принтери штрих-кодів та ваги з можливістю друку етикеток).

Гнучка сумісність

Система “ПРОдавай” забезпечує сумісність з різними типами Реєстраторів розрахункових операцій, включаючи як традиційні апаратні РРО, так і сучасні програмні ПРРО.

Дозволяє налаштовувати параметри інтеграції з обладнанням відповідно до специфіки та потреб конкретного підприємства, забезпечуючи гнучкість та адаптивність управління продажами.

Інтеграція з еквайрінговими терміналами

Знижує ризик помилок, пов’язаних з ручним введенням сум платежів, що підвищує точність та надійність операцій.

Система “ПРОдавай” дозволяє налаштовувати параметри інтеграції з еквайринговими терміналами відповідно до потреб підприємства, забезпечуючи гнучкість у використанні різних типів обладнання.

Інтеграція з обладнанням з електронними вагами

Інтеграція з обладнанням, зокрема з електронними вагами та електронними вагами із друком етикеток, забезпечує автоматизацію процесів зважування та маркування товарів, що підвищує точність та швидкість обслуговування, сприяючи зростанню ефективності роботи роздрібного магазину.

Повна інтеграція із програмним рішенням «ПРОскануй»

дозволяє за допомогою ТЗД виконувати такі складські операції:

  • Приймання/повернення товарів;
  • Відвантаження/Переміщення товарів;
  • Перерахунок/Інвентаризація;
  • Списання товарів;
  • Онлайн перевірка залишку товару на ТЗД;
  • Перевірка цінників;
  • Формування довільних списків, із можливістю їх використання в інших типах документів.
Можливості інтеграції

Систему “ПРОдавай” можна інтегрувати у будь-яку систему за допомогою двох способів – обміну пакетами даних або обміну по відкритому АРІ.

  1. Обмін пакетами даних:

    BAS Роздрібна торгівля

    BAS Комплексне управління підприємством

    BAS Управління торгівлею

    BAS Планування Ресурсів Підприємства

  2. Обмін по відкритому АРІ.
Ідеальний варіант для роздрібних магазинів
які потребують ефективного рішення для касових операцій. Система "ПРОдавай" сумісна з різними операційними системами, включаючи Windows, Linux та MacOS, забезпечуючи широку доступність для багатьох компаній.
Хмарний доступ
PRO-Cloud
Ліцензується по кількості кас, без врахування магазинів за моделлю передплати
Система працює в хмарі
Центральна база працює в хмарі, робочі місця касира – за бажанням користувача: або в хмарі, або інсталюється на магазинах
1 робоче місце касира
800 грн / місяць
1 робоче місце касира
8 400 грн / рік
Ліцензія на магазин
Standart Business
Система розгортається на серверах та робочих місцях клієнта
Технічний супровід та оновлення – перші 6 місяців безкоштовно, далі – 15% на рік від вартості ліцензій
Магазин / 1 робоче місце
6 600 грн
Ліцензія на касу
3 300 грн
Ліцензія на мережу магазинів
Standart Corp
Система розгортається на серверах та робочих місцях клієнта
Технічний супровід та оновлення – перші 6 місяців безкоштовно, далі – 15% на рік від вартості ліцензій
Ліцензія на центральну базу
16 200 грн
Магазин / 1 робоче місце
6 600 грн
Ліцензія на касу
3 300 грн
Автономна каса

Підходить для одного магазину, містить у собі всі функції для роботи торгової точки, працює без підключення до інтернету (за виключенням РРО).

Мережа магазинів

Підходить для декількох магазинів, обʼєднаних в одну мережу. На кожній торговій точці є автономна каса, яка при відсутності інтернету працює в режимі “Офлайн”. Всі дані з кожного магазину надсилаються на спільний сервер, до якого є доступ у менеджерів. В ньому можна вести аналітику як одного магазину, так і всієї мережі.

Шукаєте краще рішення для свого бізнесу?
Заповніть форму нижче і ми вам зателефонуємо!

    Ваше імʼя*
    Обов'язкове поле
    Номер телефону*
    Обов'язкове поле
    Ваш email*
    Обов'язкове поле
    Ваше повідомлення
    Обов'язкове поле

    Відділ продажу

    (032) 242-07-27

    Лінія підтримки

    (032) 242-42-43

    послуги
    Інші наші послуги
    01 BAS
    Сімейство програм BAS - це оптимальний варіант для автоматизації вашого бізнесу.
    Детальніше
    02 Оренда BAS
    Корисна послуга онлайн-користування програмами автоматизації дозволить вам мати доступ до вашої програми і вдень, і вночі з будь-якої точки світу!
    Детальніше
    03 Оренда сервера
    Оренда сервера забезпечує безпечний, гнучкий та безперервний доступ до даних з підтримкою будь-яких ліцензійних програм BAS.
    Детальніше
    04 ІТС (Супровід BAS)
    Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) — це набір унікальних сервісів та послуг, розроблений компанією Медіа Сервіс та Спілкою Автоматизаторів Бізнесу (САБ).
    Детальніше
    05 Розробка мобільних додатків
    Сучасні технології та креативний підхід для створення найкращих функціональних додатків.
    Детальніше
    06 Обслуговування РРО/ПРРО
    Надійна технічна підтримка, регулярні оновлення та швидкий відгук на запити гарантують найвищу продуктивність та впевненість у роботі.
    Детальніше
    07 Обслуговування серверів та мереж
    Надійна локальна мережа та телефонія є фундаментом сталої роботи бізнесу.
    Детальніше
    08 Впровадження CRM-систем та корпоративних порталів
    Рішення, що допоможуть автоматизувати процеси управління взаємодією з клієнтами та підтримувати ефективну роботу вашої команди.
    Детальніше

    Ми використовуємо файли cookie для оптимізації контенту та покращення роботи сайту.