Що варто враховувати під час встановлення та налаштування програмних забезпечень?
При впровадженні програмного забезпечення BAS (Business Automation Software) для бізнесу важливо врахувати низку ключових факторів для забезпечення стабільної роботи системи.
- Аналіз потреб бізнесу. Перед впровадженням BAS необхідно чітко визначити, які функції системи потрібні бізнесу. Це може бути управління фінансами, запасами або автоматизація продажів. Такий підхід дозволить налаштувати систему під конкретні вимоги та уникнути зайвої складності.
- Інфраструктура та технічні вимоги. Перед встановленням BAS варто перевірити, чи відповідають сервери, мережі та робочі станції вимогам системи (пам’ять, процесор, ОС). Якщо власної ІТ-інфраструктури немає, можна розглянути варіант хмарних рішень або оренди серверів.
- Початкові налаштування системи.
- Імпорт даних. Якщо використовується інша система, слід підготуватися до перенесення даних. BAS підтримує імпорт даних, але для цього можуть знадобитися консультації технічних спеціалістів.
- Інтеграція з іншими системами.
- Навчання персоналу. Для ефективної роботи з BAS важливо організувати навчання персоналу. Багато провайдерів пропонують сертифіковані курси.
- Супровід і підтримка. Після встановлення системи варто підключитися до ІТС для отримання регулярних оновлень та технічної підтримки.
- Тестування та запуск. Перед повним запуском BAS варто провести тестове впровадження на обмеженій частині бізнесу для виявлення можливих проблем.
Такі дії забезпечать безперебійне функціонування BAS і допоможуть ефективно інтегрувати систему в бізнес-процеси.
Як встановити BAF та BAS?
Процес встановлення платформи BAF
Для початку необхідно завантажити дистрибутив платформи BAF. Перейдіть на сайт з оновленнями програм BAS (bas-soft.eu) та увійдіть, використовуючи дані вашого особистого кабінету на порталі ІТС, які були надані після покупки рішення.
Після входу на портал, перейдіть у розділ “Технологічні дистрибутиви”, де ви зможете завантажити інсталяційний файл платформи. Знайдіть файл setup.exe в папці та запустіть його.
Відкриється вікно інсталяції, де треба натиснути “Далі”, і перейти до вибору компонентів, які будуть встановлені. За замовчуванням обрані основні з них, але ви маєте можливість змінити їх або вибрати інше місце для установки. Після цього натискайте “Далі”, і оберіть мову інтерфейсу програми. Знову натисніть “Далі”.
Платформа готова до інсталяції, тому натискайте кнопку “Встановити”. Далі вам потрібно вибрати метод захисту програми BAS.
Типи захисту BAS
Програмний захист включає файл, що містить зашифровані дані про комп’ютер, на якому встановлена програма, і ліцензію (пін-код). Якщо ви використовуєте програмний захист, зніміть галочки з обох пунктів і натискайте “Далі”. Інакше, якщо застосовується апаратний захист, підключіть USB-ключ і поставте галочку напроти “Встановити драйвер захисту”. Після цього натискайте “Далі”, і програма автоматично встановить необхідні драйвери. Після успішної установки з’явиться вікно, в якому потрібно натиснути “Ок”.
Коли інсталяція платформи завершиться, система повідомить про успішне завершення процесу, і ви можете перейти до наступного етапу — установки конфігурації BAS.
Встановлення конфігурації BAS
Для установки програми BAS, наприклад, конфігурації BAS Бухгалтерія, вам на електронну пошту надійде лист з посиланням на інсталяційний файл. Перейдіть за наданим посиланням, завантажте файл та запустіть його (setup.exe).
В наступному вікні натискайте “Далі”, і виберіть каталог для розміщення програми. Рекомендується залишити каталог, вказаний за умовчанням. Після цього натискайте “Далі” і дочекайтеся повідомлення про успішну установку конфігурації BAS. Коли установка завершиться, натискайте “Готово”.
Тепер програма готова до використання, і ви можете почати роботу з BAS.
Послуги зі встановлення програмних продуктів
Після придбання ліцензійного програмного продукту BAS наша команда професіоналів готова забезпечити швидкий старт у роботі та надати такі послуги:
- встановлення програмного забезпечення на комп’ютери та сервери, а також налаштування прав доступу для користувачів;
- інсталяція та налаштування необхідних драйверів для захисту;
- оновлення конфігурації до останніх релізів;
- ознайомлення з функціональними можливостями програми та навчання основним операціям і принципам ведення обліку;
- перенесення даних з інших систем обліку та введення початкових залишків;
- адміністрування системи за потреби.
Якщо програмний продукт BAS був придбаний у нас, усі вищеперелічені послуги надаються безкоштовно відповідно до годин роботи фахівця, зазначених під час купівлі.
Адаптація BAS під ваші бізнес-процеси
Наші фахівці адаптують стандартні функції конфігурації BAS відповідно до потреб вашого бізнесу.
Для максимального комфорту, економії часу та ефективної роботи з програмою ми пропонуємо такі послуги:
- розробка та впровадження додаткових звітів: управлінських, складських, фінансових тощо;
- формування оптимальних схем нарахування заробітної плати та інших виплат співробітникам;
- створення різноманітних звітів, платіжних доручень, шляхових листів, ТТН, друкованих форм;
- розробка та налаштування автоматичного обміну даними між програмами BAS або іншими системами та сервісами;
- налаштування обробки “Клієнт Банк” для взаємодії з банком клієнта та інші послуги.
Бажаєте дізнатися про вартість та особливості послуг? Зверніться до наших онлайн-консультантів для отримання детальної інформації. Зробити це можна через чат-бот на офіційній сторінці або заповнивши форму.
Медіа Сервіс – це українська компанія, що пропонує комплексні рішення для автоматизації бізнес-процесів підприємств будь-якого масштабу та галузі. Ми маємо 20-річний досвід роботи на ринку та пропонуємо широкий спектр послуг, включаючи: