Автоматизація виробничих та бізнес-процесів на м’ясокомбінаті

Виробництво

ТОВ “ЗУАК” разом з кількома іншими компаніями підпорядковуються єдиному управлінському центру.

В зв’язку з запланованим розширенням виробництва, а також через неможливість існуючої системи забезпечити ведення обліку на належному рівні, керівництво ТОВ “ЗУАК” звернулося за допомогою в підборі нового програмного продукту в компанію “Медіа Сервіс”.

Основні вимоги замовника:

  • об’єднання існуючих інформаційних баз даних в єдину;
  • оптимізація процесів введення і аналізу інформації;
  • автоматизація оперативного обліку матеріалів і сировини на виробництві;
  • автоматизація обліку втрат на виробництві.

Провівши експрес-обстеження об’єкту автоматизації для визначення специфіки ведення обліку, спеціалісти компанії-виконавця підібрали програмний продукт “Управління виробничим підприємством для України “, що найкраще підходить для потреб даного підприємства.

Згідно затвердженого плану робіт були автоматизовані та введені в промислову експлуатацію наступні підсистеми:

  • бухгалтерський облік (невеликі доробки);
  • податковий облік;
  • розрахунок зарплати;
  • управління персоналом (невеликі доробки);
  • управління коштами (невеликі доробки);
  • управління даними про вироби — склад виробу (невеликі доробки);
  • управління замовленнями покупців;
  • управління замовленнями на виробництві (невеликі доробки);
  • управління закупками;
  • управління запасами;
  • управління виробництвом;
  • розрахунок собівартості продукції;
  • управління продажами;
  • управління роздрібною торгівлею.

Під час впровадження системи автоматизації були виконані всі супутні роботи: – встановлення програми на робочі місця користувачів (автоматизовано 18 робочих місць); – виконана адаптація програмного продукту до вимог замовника; – модифіковані права доступу користувачів, налаштовані різні користувацькі інтерфейси; – перенесені дані з попередніх систем автоматизації, введені початкові залишки для початку ведення обліку; – установлений і налаштований сервер СУБД; – налаштований обмін даними з програмою “Роздріб” (встановленою в роздрібному магазині м’ясопродуктів одного з підприємств холдингу); – проведено навчання користувачів.

На даний час всі роботи по впровадженню “Управління виробничим підприємством для України” закінчені, завершуються роботи по впровадженню “Управління автотранспортом для України” на цьому ж підприємстві. Згідно договору на інформаційно-технологічний супровід ІТС, надається консультаційна та технічна підтримка.

Автоматизуємо
ваш бізнес

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації контенту та покращення роботи сайту.