ПрАТ “Компанія Ензим” – виробниче підприємство міжнародного рівня зі столітньою історією і традиціями та сучасними технологіями. Основним продуктом виробництва є дріжджі (ТМ “Львівські дріжджі”).
Керівництво заводу вирішило модернізувати існуючу систему ведення обліку, оскільки вона вже давно не справлялася з покладеними на неї завданнями і не відповідала технологічним вимогам часу.
Співпраця з компанією “Медіа Сервіс” тривала вже не один рік, тому вибір партнера по підбору і впровадженню нової системи автоматизації був однозначним. Оскільки необхідно було фактично автоматизувати 2 об’єкти – власне діяльність заводу і роботу виробничої їдальні, було вирішено розділити впровадження на 3 етапи.
З метою підбору оптимальної конфігурації для першого етапу на підприємстві було проведено обстеження, за результатами якого було підібрано програму “Управління виробничим підприємством”.
Під час впровадження були враховані всі побажання замовника, відповідні зміни внесені в конфігурацію. Спеціалістами компанії-виконавця були впроваджені і успішно запущені у промислову експлуатацію найважливіші ділянки обліку:
- розрахунок заплати;
- управління персоналом.
Завдяки проведеній автоматизації значно спростився процес нарахування зарплати.
Для другого етапу – автоматизації роботи їдальні – був підібраний комплекс програмних продуктів, а саме “Громадське харчування для України”, що найкраще підходить для вирішення поставлених задач.
Програму було успішно впроваджено, в ній внесені зміни згідно побажань замовника. А саме:
- розроблені обмінні процеси “Ресторан”-“Громадське харчування”, завдяки чому в останній здійснюється:
- управління меню;
- управління знижками;
- виписка чеків з “Ресторану”;
- розроблені обмінні процеси “Громадське харчування” – “Управління виробничим підприємством” (по картках, по кадрових документах)
- деякі інші доробки.
Впровадження комплексу програмних продуктів у їдальні компанії “Ензим” дозволяє:
- управляти меню;
- вести облік продуктів, напівфабрикатів та їх списання згідно затверджених рецептур;
- вести облік замовлень, взаєморозрахунків працівниками (по підрозділах);
- застосовувати системи знижок;
- передавати дані в головну облікову систему для коректного ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку;
- підключати різне торгове обладнання.
Третій етап – комплексне впровадження підсистем “Управління виробничим підприємством” для роботи в єдиній ERP-системі – в процесі впровадження.
На даний час продовжується співпраця з ПрАТ “Компанія Ензим”, надається підтримка згідно укладеного договору на інформаційно-технологічний супровід (ІТС).