Автоматизація роботи хлібзаводу

Виробництво

ТОВ “Хліб-Трейд” виготовляє хлібобулочні та кондитерські вироби (ТМ “Просто добрий хліб”, “Добре печиво”, “Піколо”), що розповсюджуються у Львівській та Івано-Франківській областях.

Прийшовши до висновку про необхідність впровадження облікової системи на підприємстві, що охопить всі виробничі та бізнес-процеси і дозволить працювати в єдиному інформаційному просторі, керівництво компанії провело моніторинг ринку пропозицій необхідного програмного забезпечення. Після всестороннього розгляду свій вибір зупинили на програмах лінійки BAS, вибравши партнером компанію “Медіа Сервіс”, що має значний досвід автоматизації виробничих підприємств.

Спеціалісти компанії-виконавця провели обстеження підприємства для визначення особливостей ведення обліку. Були виділені наступні ділянки для майбутньої автоматизації:

  • виробництво (пекарні у м. Львів та Новий Розділ) — хлібобулочні і кондитерські вироби, добавки, суміші та сировина для випікання хліба та кондвиробів;
  • торгівля готовою продукцією через мережу власних роздрібних точок;
  • продаж, модернізація та сервісне обслуговування обладнання для хлібопекарень та кондитерських (ТМ Bakermash).

За результатами обстеження було обрано програмний продукт BAS, функціональні можливості якого дозволяють вирішити більшість поставлених замовником задач.

Під час впровадження програмний продукт встановлений на сервер (автоматизовано 38 робочих місць – 30 активних користувачів, 4 вебклієнти). Була також виконана адаптація конфігурації зі специфікою ведення обліку на підприємстві:

  • для виробництва дороблено:
    • можливість використання аналогів інгредієнтів;
    • фіксація замовлень на виробництво;
    • серійний облік лише частини товарів на визначених складах;
  • облік замовлень (створення документів, їх зв’язка);
  • налаштування вебклієнта (з можливістю формування замовлень);
  • ціноутворення (застосування особливих схем знижок і націнок (крім стандартних)).

 

В результаті успішної автоматизації ТОВ “Хліб-Трейд” у 2 рази спростилося ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку підприємства в цілому та по підрозділах (завдяки об’єднанню наявних баз даних в одну, оптимізація вводу та аналізу даних), з’явилася можливість вести облік виробничих процесів (оперативний облік сировини і матеріалів на виробництві), в 1,5 раза пришвидшилось формування замовлень з передачею їх на виробництво. Крім того, стало можливим ведення обліку процесів у підрозділі обладнання для хлібопекарень та кондитерських (надання послуг по сервісному обслуговуванню та модернізації, продажі обладнання).

На цей час триває впровадження підсистеми «Планування продажів», надається допомога в рамках договору ІТС (інформаційно-технологічний супровід), а також консультаційна та технічна допомога.

Автоматизуємо
ваш бізнес

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації контенту та покращення роботи сайту.