Для автоматизації бухгалтерського та податкового обліку книжкової фабрики необхідна була зручна програма з можливістю створення регламентованої звітності, оскільки до цього часу ведення обліку велося у різних програмах без можливості обміну даними, з великими затратами часу та ймовірністю введення помилкових/повторних даних.
Фахівці компанії “Медіа Сервіс” допомогли визначитися з необхідним програмним забезпеченням – “Бухгалтерія для України”.
Після узгодження всіх деталей було проведене впровадження системи автоматизації на підприємстві, виконані всі супутні роботи:
- встановлення програми на робочі місця користувачів;
- створені інтерфейси та набори прав користувачів;
- налаштування системи та введення початкових даних;
- навчання користувачів.
Завдяки функціональним можливостям системи автоматизації замовник отримав можливість вести бухгалтерський та податковий облік з розширеними можливостями, притаманними версії програми:
- ведення обліку різних підрозділів;
- виконання регламентних операцій закриття місяця;
- можливість відправки звітів через інтернет напряму з програми;
- розрахунок зарплати та кадровий облік.
На даний час ведеться консультаційна підтримка та інформаційно-технологічний супровід.