Нові вимоги законодавства для власників фіскальної техніки

Новини компанії
12.05.2015
Згідно зі змінами, внесеними до п. 7 ст. 3 Закону Верховної Ради України № 265/95ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»:
“Суб’єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (крім електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг) та реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для обліку та реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти) повинні подавати до органів державної податкової служби по дротових або бездротових каналах зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам’яті реєстраторів розрахункових операцій або в пам’яті модемів, які до них приєднані.”
Наказ Міністерства фінансів України №1057 затверджує “Порядок передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв’язку до органів державної податкової служби” і зобов’язує надавати звітність в електронному вигляді ( т. зв. “електронну стрічку”) з 1 січня 2013 року.
Електронна контрольна стрічка реєстраторів розрахункових операцій (РРО, касові апарати) – це електронна копія розрахункових операцій, що зберігається в пам’яті касового апарата або модему, приєднаного до нього. Один раз на добу дані електронної стрічки будуть автоматично передаватися на загальний сервер обробки даних у ДПСУ.
Для виконання вимог Наказу Мінфіну усім підприємцям, що використовують РРО (реєстратори розрахункових операцій) доведеться купляти нові апарати або модернізувати існуючі за власний рахунок.
Однак в Україні ще досі немає жодного нового касового апарату, а виробники торгового обладнання лише в грудні 2012 року отримали технічні умови для виготовлення нових моделей та модемів для модернізації старих апаратів.
В зв’язку з цим штрафні санкції за невиконання вимог вищезазначеного Наказу застосовуватимуться лише з 1 липня 2013 року.
До зазначеного терміну (1.07.2013) суб’єкти господарювання повинні зробити вибір і виконати вимоги законодавства одним із двох способів:
  • придбати РРО нового покоління, які створюють контрольну стрічку в електронній формі та містять вбудовані модеми;
  • доопрацювати існуючу касову техніку з приєднанням до неї відповідних модемів для передачі звітної інформації.

На даний момент компанія Атлас (ТМ Datecs Україна) докладає максимум зусиль, щоб наші споживачі отримали нову техніку якнайшвидше. Роботи ведуться посиленими і максимально швидкими темпами. Розробляються як абсолютно нові моделі РРО з вбудованою електронною стрічкою і функціональними блоками для передачі даних інформаційним еквайєром, що підійдуть для будь-якого суб’єкта господарської діяльності, так і комплекти для доопрацювання, які зможуть використовувати власники існуючої фіскальної техніки виробництва компанії DATECS.

На даний момент офіційно оголошено про існування двох інформаційних еквайєрів, які будуть надавати послуги з передачі інформаційних потоків від РРО до НБУ та ДПІ.

Процедура доопрацювання існуючих РРО буде оформлятися як звичайний ремонт в Центрі сервісного обслуговування торгового обладнання із занесенням відповідного запису в паспорт РРО. На період доопрацювання суб’єкти господарювання можуть використовувати апарати з підмінного фонду або , вести облік в книзі обліку розрахункових операцій (якщо його немає) так само, як це робиться під час ремонту РРО.

Автоматизуємо
ваш бізнес

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації контенту та покращення роботи сайту.