Скористайтеся можливістю вигідно придбати FlyDoc!
Придбай сервіс обміну електронними документами безпосередньо із власної облікової програми на один рік зі знижкою 50 відсотків!
Назва сервісу | ЦІна, грн з ПДВ |
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу “FlyDoc” для юридичної особи на 1 рік | 3600 замість 7200 |
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу “FlyDoc” для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік | 1800 замість 3600 |
Акція триває з 21.11.2023 р. до 08.12.2023 р. (включно) для нових користувачів сервісу FlyDoc, тобто користувачів, які до періоду проведення акції не мали придбаних ліцензій сервісу FlyDoc. Сервіс FlyDoc дозволяє обмінюватися переліченими нижче документами безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу з контрагентами, які користуються FlyDoc, FREDO ДокМен, іншими програмами, що працюють через сервер обміну ПТАХ, а також через відправлення посилання на документ (без наявності іншого ПЗ):
- рахунками,
- актами виконаних робіт та звірки,
- податковими накладними та додатками 2 до них,
- товарними і видатковими накладними,
- універсальними документами,
- прайсами, договорами та будь-якими вкладеними документами.
Переваги сервісу FlyDoc:
-
FlyDoc не потребує багато часу на встановлення в облікову систему, достатньо лише оновити свою версію до конфігурації BAS+FlyDoc;
-
документи зберігаються в одній базі даних з програмою автоматизації бізнесу;
-
в модулі реалізована автоматична перевірка відповідності даних електронного та облікового документів до та після відправки контрагенту;
-
є можливість групового підписання та відправлення електронних документів;
-
реалізовані: створення, підписання та відправлення документів за розкладом;
-
гнучкість модуля – можливість доопрацювань та внесення змін;
-
немає обмежень по кількості відправлених документів.
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:
• за номером телефону:
(032) 242-42-43; (032) 240-00-36; (067) 671-24-47; 380504310243;
• адресою електронної пошти (its@medias.com.ua);
• та у Facebook Massenger.