30 вересня відбувся семінар з «Маркетингу», який щорічно організовує юридична компанія H.D. Partners. Цього року наша компанія «Медіа Сервіс» стала партнером заходу. Клієнти та партнери отримали від нас корпоративні подарунки. Наші колеги відвідали семінар та дізнались найсвіжіші тенденції у сфері маркетингу, які втілюють у компанії.
Основні теми, що розглядались на семінарі:
– Про тенденції економіки та ринків розповіла Тетяна Ситник, керівник відділу В2В і стратегічних досліджень GfK Ukraine
– Вітер змін. Зміни Споживачів, Маркетинг, Продаж розповів Жанн Смотріч, продюсер The Marketing Jazz Fest, чинний член American Marketing Association
– Оптимізація витрат через портфельну стратегію – Тетяна Желтомирська, керівник департаменту маркетингу Nemiroff
– Як побудувати сильний регіональний бренд, який буде ефективно конкурувати з національними гравцями – Оксана Стець, директор з маркетингу ТМ “МОЛОКІЯ”
– Маркетинг при відкритті нових ринків – врахування специфіки нових територій – Олег Клімчук, співвласник кондитерської фабрики «Ярич»
– Героїзм у деталях. Чи можливо “швидко і ефективно”? – Юрій Панчишин, керуючий партнер компанії GOLDWEB Marketing
– Складні маркетингові рішення – Олена Мальцева, викладач маркетингу Києво-Могилянської бізнес-школи
– Сервіс, як інновація – Костянтин Воробйов, заступник Генерального директора “Vodafone Україна” регіон Захід
– Як і навіщо СRM-система може змінити функції відділу маркетингу? – Люба Дуб, директор з маркетингу Мережі аптек «D.S.»
– Залучення «не клієнтів» за допомогою on-line сервісів та усунення больових точок клієнтів Андрій Семенюк, директор ІТ Мережі аптек «D.S.» та інші.