Термінали самообслуговування – це електронні пристрої, за допомогою яких покупці самостійно здійснюють оплату товару. Вони дуже популярні в сучасних магазинах і можуть стати тим фактором, який вплине на вибір відвідувача при інших рівних умовах (цінах, асортименті) на користь саме того магазину, де подібний функціонал представлений. Це, своєю чергою, не лише додає сучасності та інноваційності бізнесу, але й дозволяє зменшити витрати на персонал. Компанія «Медіас» пропонує впровадження таких технологій самообслуговування.
Що таке каси самообслуговування?
Каса самообслуговування – це пристрій (для клієнта) і ціла система (для магазину), яка дає змогу самостійно сканувати товари та проводити розрахунок за них. Зазвичай у них передбачені й термінали для оплати, тож розрахунок лише безготівковий.
Ключові функції:
- сканування товарів – потрібно лише піднести штрихкод або вибрати товар із каталогу;
- оплата;
обробка знижок (у тому разі, якщо вони введені в систему, - або на умовах дисконтної програми тощо);
- видача чека. Друк його інтерактивним кіоском відбувається автоматично, після оплати.
Залежно від типу сенсорного термінала функціонал може бути ширшим. Наприклад, повернення товару, друк купонів.
Переваги використання інтерактивного кіоску
Купити термінали самообслуговування, встановити їх у магазині та інтегрувати в систему – це дуже сучасне та зручне рішення, яке одразу оцінять покупці. Серед основних переваг використання:
- зменшення витрат на персонал – кількість звичайних кас можна зменшити, а контролювати розрахунки у 2-3, а то і в більшій кількості терміналів може одна людина;
- швидкість обслуговування – покупці можуть не стояти в загальній черзі до каси й значно швидше розрахуватись;
- покращення клієнтського досвіду. Людина отримує відчуття контролю, і вона розуміє, що те, як швидко відбудеться розрахунок, залежить лише від її дій.
Каса самообслуговування інтуїтивно зрозуміла та проста у використанні, а в разі потреби на допомогу завжди може прийти персонал. Надалі клієнт вже буде сам використовувати її.
Інноваційні технології в касах самообслуговування
Кіоск самообслуговування оснащений інноваційними можливостями, тому самостійне його використання покупцями не викликає жодних складнощів. Застосовуються наступні сучасні технології:
- RFID. Передбачає застосування радіочастотної мітки для ідентифікації об’єкта, тобто товару. Завдяки використанню RFID-міток процес сканування суттєво прискорюється. Можна навіть не підносити кожен товар окремо;
- безконтактна оплата. Може здійснюватися безпосередньо через термінали – оплата карткою або ж мобільним пристроєм, який підтримує технологію NFC. Це забезпечує моментальний розрахунок, що лише підкріплює швидкість покупки. Крім того, безконтактні платежі не вимагають введення пін-коду для невеликих сум і є максимально безпечними;
- інтеграція з мобільним додатком магазину. Клієнти можуть прискорити процес вибору товару, використання програми лояльності та розрахунку.
Сенсорний кіоск також може оснащуватись іншими додатковими опціями. Наприклад, розпізнавання зображень, віртуальні помічники тощо. Названі технології допомагають зробити роботу терміналів самообслуговування ще ефективнішою, а витрати на інтеграцію рішення швидко дають хороші результати.
Впровадження сенсорних терміналів самообслуговування в бізнесі
Інтеграція кас самообслуговування дає необхідну автономність клієнту при розрахунку. Алгоритм впровадження технології виглядає так:
- Аналіз потреб та розробка індивідуального рішення. Враховуються особливості бізнесу, потік клієнтів, асортимент товарів. Далі формулюються конкретні цілі: збільшення пропускної здатності, зниження витрат, підвищення лояльності.
- Вибір обладнання залежно від поставлених цілей, а також безшовна інтеграція нових кас із наявними системами, програмами лояльності та софтом, що вже використовується.
- Підготовка персоналу, зокрема, якщо це буквально декілька магазинів самообслуговування.Впровадження, монтаж, налаштування та тестування.
- Запуск та супровід. У разі потреби здійснюється поступове збільшення кількості кас. Надаємо сервісне обслуговування та оперативну технічну підтримку.
Якщо ви вирішили купити термінали самообслуговування в «Медіас», то це правильне рішення, адже у нас є позитивний досвід впровадження цієї сучасної технології.
Підтримка та обслуговування терміналів
У нас можна купити платіжні термінали самообслуговування, які допоможуть автоматизувати процес купівлі товарів. Щоб система працювала справно, їй необхідна регулярна технічна підтримка.
Це гарантує:
- безперебійну роботу – при інтенсивному використанні можуть виникати збої;
- оптимізацію функціонування, у тому числі оновлення та введення нових опцій;
- інтеграцію з іншими системами управління магазином.
Важливим є також навчання персоналу. Насамперед це розуміння принципів роботи кас та вирішення поширених проблем, своєчасна та доцільна взаємодія з клієнтами. Крім того, у сервіс включені навчання щодо налаштування кас, інтеграції, тренінги для підтримки знань.
Перспективи розвитку кас самообслуговування
Термінали самообслуговування – це те, що буде надалі розвиватися, причому дуже інтенсивно. Клієнти вже оцінили численні переваги, тому цьому рішенню приділяється значна увага. Перспективні напрями розвитку:
- тісна інтеграція з мобільними застосунками, що дозволить персоналізувати пропозиції та підвищувати лояльність клієнтів;
- розширення функціоналу – повернення товарів, друк етикеток, взаємодія з іншими системами. Тобто такі каси ставатимуть більш універсальними;
- впровадження інноваційних технологій – розпізнавання зображень, ШІ, віртуальна реальність.
«Медіас» – один із лідерів ринку кас самообслуговування, адже ми активно використовуємо сучасні технології та робимо таку опцію для бізнесу ще зручнішою. Наш багаторічний досвід дозволяє успішно реалізовувати навіть складні проєкти. За терміналами самообслуговування в магазинах різних масштабів – майбутнє, адже вони мають чимало переваг. Вибирайте рішення від «Медіас», і ви завжди зможете давати своїм клієнтам найкраще.
Термінали самообслуговування
ваш бізнес