Ми допомагаємо клієнтам максимально оптимізувати роботу підприємства та ефективно керувати бізнесом
Хто ми
Ми - команда спеціалістів зі спільним бажанням - допомогти клієнтам максимально оптимізувати роботу підприємства та ефективно керувати бізнесом
Ми використовуємо технології та інноваційні рішення, що втілюють майбутнє вашого бізнесу.
Послуги
Автоматизація та впровадження єдиного інформаційного середовища для комерційної діяльності компаній.
Продукти
Продаж, розробка та інтеграція нових та ефективних програмних продуктів для бізнесу.
Обладнання
Широкий асортимент торгового обладнання: продаж, налаштування, підбір оптимальних варіантів та сервісне обслуговування.
Місія компанії
Реалізувати сподівання клієнтів, власників та персоналу компанії шляхом ведення етичного бізнесу та забезпечення високої якості послуг.
Компанія успішно працює та реалізовує проєкти більше 20 Років
Про нас
Історія та сфера діяльності

Компанія Media Service понад 20 років успішно працює на ринку автоматизації бізнесу. Заснована на принципах інновацій та якості, компанія спеціалізується на програмних продуктах BAS та власних розробках, які спрямовані на оптимізацію та автоматизацію систем управлінського, бухгалтерського, фінансового та інших видів  обліку для підприємств різних галузей та розмірів.

Наш колектив складається з понад 70 висококваліфікованих фахівців, серед яких більше 40 бізнес-аналітиків та програмістів/розробників, сертифікованих у всіх компонентах та рішеннях на базі продукції BAS.

Життя компанії
Компанія успішно працює та реалізовує проєкти більше 20 Років
Партнери & Клієнти
За 20 років на ринку, на нашому досвіді більше тисячі виконаних проектів у сферах торгівлі, будівництва, енергетики, медицини та інших.
Чому обирають нас?
Media Service Group має ряд переваг, які роблять нас лідерами на ринку автоматизації бізнесу
Інтеграція всіх систем
Ми забезпечуємо комплексну інтеграцію різних систем управління, що дозволяє підприємствам ефективно працювати та мінімізувати витрати.
Висококваліфікований персонал
Наша компанія та спеціалісти мають сертифікації від Спілки Аатоматизаторів Бізнесу (САБ), а також PSM Consulting (PMI), Bureau Veritas (BVQI) за стандартами якості ISO 9001:2008 та ISO 27001:2013, що підтверджує наш високий рівень експертизи та надійності.
Індивідуальний підхід
Ми адаптуємо наші рішення під конкретні потреби клієнтів, забезпечуючи максимально ефективну автоматизацію бізнес-процесів.
Комплексні послуги
Від розробки та впровадження програмного забезпечення до навчання персоналу та технічної підтримки — ми надаємо повний спектр послуг для підтримки бізнесу.
Постійне навчання та сертифікація

В Media Service Group ми приділяємо особливу увагу професійному розвитку співробітників. Наші фахівці постійно проходять навчання та обов’язкову сертифікацію від Спілки Аатоматизаторів Бізнесу (САБ), щоб залишатися в курсі останніх тенденцій та новинок у сфері автоматизації бізнесу.

Ми робимо усе можливе, щоб забезпечити нашим працівникам доступ до найкращих навчальних програм та сертифікацій. Media Service Group — ваш надійний партнер у світі автоматизації бізнесу!

ISO - Управління якістю
У нашій компанії найбільша кількість сертифікованих фахівців у Західному регіоні. Ми постійно підвищуємо кваліфікацію наших співробітників на різноманітних тренінгах та курсах.

Член Спілки автоматизаторів бізнесу
Компанія "Медіа Сервіс" входить у Громадську організацію "Спілка Автоматизаторів Бізнесу" (САБ). Це свідчить про високий рівень професіоналізму команди та визнання наших досягнень у сфері автоматизації бізнес-процесів. Участь у Спілці дає нам можливість ще більше розширювати наші знання та досвід, а також сприяє налагодженню нових партнерських відносин та вдосконаленню рішень для наших клієнтів.
Центр Супроводу ІТС
Наша компанія забезпечує надійну та професійну підтримку користувачів системи програм «BAS». Усі спеціалісти Центру Супроводу пройшли комплексну підготовку та регулярно підвищують свою кваліфікацію на спеціалізованих тренінгах. Центри Супроводу ІТС щорічно надають високоякісні консультації та технічну підтримку користувачів, забезпечуючи їх безперервну роботу та максимальну ефективність використання програм «BAS».
Центр сертифікованого навчання
Наша компанія має сертифікований навчальний центр, де здійснюється навчання за продуктами системи програм "BAS". Курси проводять досвідчені фахівці та викладачі, які володіють практичним досвідом впровадження програм і мають відповідні сертифікати. Ми гарантуємо високий рівень підготовки, застосовуючи сучасні технології та актуальні навчальні програми. Після завершення навчання видається офіційне Свідоцтво, яке підтверджує проходження курсу і вашу кваліфікацію.
Питання та відповіді
Наша компанія веде облік в Microsoft Excel в різних таблицях, чи є щось краще?

Так, багато наших клієнтів обрали програми з лінійки BAS, і тепер ведуть весь облік в єдиній системі.

Ми нова організація та шукаємо програму для здачі регламентованої звітності, що порадите?

Вам може підійти BAS Бухгалтерія, ми допоможемо у впровадженні та супроводі.

Як можна отримати допомогу в налаштуванні/консультації до програми?

Оформивши супровід ІТС (Інформаційно-консультаційний супровід), Ви зможете отримувати відповіді на запитання по роботі у програмі, а також налаштування/зміни (дописи/розробки) під ваші потреби.

Чи можна зробити так, щоб одразу з програми друкувати контактні дані клієнта для Нової Пошти?

Ми допомагаємо з впровадженням різних модулів по роботі із зовнішніми системами, наприклад, модуль обміну з Новою Почтою, Prom та ін.

У нас виробництво - нам потрібно налаштувати облік від прийняття сировини до відправки готової продукції - чи є така програма?

Так, є програми, завдяки яким можна вести облік на виробництві. Але вони будуть різниться в залежності від того, який вид обліку планується вестися на підприємстві - управлінський чи бухгалтерський.
Якщо тільки управлінський - тоді для ведення обліку на виробництві призначена програма BAS Малий Бізнес. Якщо потрібен бухгалтерський облік - тоді облік на виробництві можна вести за допомогою BAS Бухгалтерія КОРП або BAS Комплексне управління підприємством.

Нам потрібно вести облік ліків по термінах придатності - чи можна в якийсь програмі це налаштувати?

Найкраще для ведення обліку ліків використовувати програму Ділософт, але облік ліків по термінах придатності можна налаштувати в програмах BAS Роздрібна торгівля або BAS Управління торгівлею.

Як зробити автоматичне завантаження курс валют в програму?

Вам потрібно оформити "RDI Service" - сервіс, який дозволяє автоматично завантажувати нормативні величини, в тому числі і курси валют.

Як можна автоматично заповнити картку контрагента?

Є сервіс "Пактум.Контрагент", який автоматично заповнює картку контрагента згідно з даними (з введеним кодом ЄДРПОУ), що містяться в єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування.

Чи можна обмінюватись документами з контрагентами?

Вам допоможе "FREDO ДокМен", адже це сервісна програма для автоматизації бізнесу, за допомогою якої можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами.

Що треба для того, щоб відправити звіт в податкову?

У цьому випадку актуальним буде сервіс «FREDO Звіт». Він надає можливість формування та подачі регламентної звітності в державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно».

Ми хочемо надсилати контрагенту нетипові документи. Чи можна так?

Так, можна. Завдяки сервісу "FlyDoc" Ви зможете відправляти контрагенту нетипові документи, адже даний інструмент представляє собою модуль, який вбудований в систему автоматизації бізнесу і дозволяє обмінюватися юридично значущими електронними документами з користувачами програм FlyDoc, FREDO ДокМен, MEDoc, СОТА через сервер обміну електронними документами ПТАХ.


Автоматизуємо
ваш бізнес

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації контенту та покращення роботи сайту.