Перехід на віддалену роботу. Наш досвід

Новини компанії
24.03.2020
Уже майже тиждень, як наші працівники працюють “з дому” (причини зрозумілі, тому не будемо на них зупинятися ), перехід здійснювали поступово, оскільки це новий формат для нас і були певні страхи.
Зараз готові поділитись досвідом.
Почали з аналізу наявної ІТ-структури разом спеціалістами технічного відділу, після чого окреслили план переходу.
“Спочатку забезпечили можливість комунікації з клієнтами, у нас є лінія консультації тому дуже важливо щоб кожен клієнт зміг додзвонитись. Встановили на телефони працівників програму Zoiper, вона безкоштовна, налаштували її роботу з нашою ІР-телефонією ( телефонія у нас від binotel ). Це дозволило приймати вхідні дзвінки від клієнтів з офісних телефонів на мобільні, а також спілкуватись між собою по внутрішніх номерах.
Потім забезпечили кожного працівника доступом до мережі Медіа Сервіс через приватний VPN тунель, що дало змогу підключення до сервера, баз 1С:Підприємство та інших необхідних ресурсів потрібних для роботи.
Найпростіше було з електронною поштою, вона у нас давно корпоративна від Google, доступ є з будь-якого пристрою, тому тут нічого налаштовувати не довелося” – розповів керівник технічного відділу Михайло Гарбар.

Керівник web-відділу Богдан Хомич про організацію онлайн спілкування з клієнтами, та внутрішніх процесів за допомогою корпоративного порталу Бітрікс24: « Всі наші внутрішні комунікації ведуться у Бітрікс. Там же –  планування та постановка завдань, контроль термінів, нагадування, обговорення з клієнтом, все це можливо у Бітрікс, без прив‘язки до робочого місця.
Робота з документами віддалено теж не проблема! Усі документи знаходяться у хмарному сховищі, що дозволяє завжди отримати до них доступ.
Також у Бітрікс24 ми отримуємо звернення з онлайн-чатів на сайті, паблік-акаунтів viber та соцмереж»
Отже, можемо підсумувати, якщо в компанії впроваджено технології, про які йшла мова вище, перехід на віддалену роботу може відбутись досить швидко та “безболісно”.
Конференції, наради та обговорення різноманітних питань – все це можливо за допомогою Бітрікс24 та Skype.
Якщо у Вас впроваджено лише частина з них, радимо починати вже сьогодні – вони будуть корисні не лише для віддаленої роботи.
Проте, попри всі переваги віддаленої роботи, є і певні недоліки, серед яких брак справжньої дружньої робочої атмосфери та живого спілкування, відсутність невеликих перерв за філіжанкою смачної кави та щирих посмішок )))
*Схематично представлена наша робота у хмарі.
Також нагадуємо, що ми можемо БЕЗКОШТОВНО проконсультувати та надати рекомендації щодо переводу Ваших інформаційних систем та комунікацій між працівниками у дистанційний формат.
Деталі:  https://medias.com.ua/company/news/1/
Автоматизуємо
ваш бізнес

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації контенту та покращення роботи сайту.