Уже майже тиждень, як наші працівники працюють “з дому” (причини зрозумілі, тому не будемо на них зупинятися ), перехід здійснювали поступово, оскільки це новий формат для нас і були певні страхи.
Зараз готові поділитись досвідом.
Почали з аналізу наявної ІТ-структури разом спеціалістами технічного відділу, після чого окреслили план переходу.
“Спочатку забезпечили можливість комунікації з клієнтами, у нас є лінія консультації тому дуже важливо щоб кожен клієнт зміг додзвонитись. Встановили на телефони працівників програму Zoiper, вона безкоштовна, налаштували її роботу з нашою ІР-телефонією ( телефонія у нас від binotel ). Це дозволило приймати вхідні дзвінки від клієнтів з офісних телефонів на мобільні, а також спілкуватись між собою по внутрішніх номерах.
Потім забезпечили кожного працівника доступом до мережі Медіа Сервіс через приватний VPN тунель, що дало змогу підключення до сервера, баз 1С:Підприємство та інших необхідних ресурсів потрібних для роботи.
Найпростіше було з електронною поштою, вона у нас давно корпоративна від Google, доступ є з будь-якого пристрою, тому тут нічого налаштовувати не довелося” – розповів керівник технічного відділу Михайло Гарбар.
Керівник web-відділу Богдан Хомич про організацію онлайн спілкування з клієнтами, та внутрішніх процесів за допомогою корпоративного порталу Бітрікс24: « Всі наші внутрішні комунікації ведуться у Бітрікс. Там же – планування та постановка завдань, контроль термінів, нагадування, обговорення з клієнтом, все це можливо у Бітрікс, без прив‘язки до робочого місця.
Робота з документами віддалено теж не проблема! Усі документи знаходяться у хмарному сховищі, що дозволяє завжди отримати до них доступ.
Також у Бітрікс24 ми отримуємо звернення з онлайн-чатів на сайті, паблік-акаунтів viber та соцмереж»
Отже, можемо підсумувати, якщо в компанії впроваджено технології, про які йшла мова вище, перехід на віддалену роботу може відбутись досить швидко та “безболісно”.
Конференції, наради та обговорення різноманітних питань – все це можливо за допомогою Бітрікс24 та Skype.
Якщо у Вас впроваджено лише частина з них, радимо починати вже сьогодні – вони будуть корисні не лише для віддаленої роботи.
Проте, попри всі переваги віддаленої роботи, є і певні недоліки, серед яких брак справжньої дружньої робочої атмосфери та живого спілкування, відсутність невеликих перерв за філіжанкою смачної кави та щирих посмішок )))
*Схематично представлена наша робота у хмарі.
Також нагадуємо, що ми можемо БЕЗКОШТОВНО проконсультувати та надати рекомендації щодо переводу Ваших інформаційних систем та комунікацій між працівниками у дистанційний формат.
Деталі: https://medias.com.ua/company/news/1/