Landstore.pro - новий формат пошуку автозапчастин
25.04.2017
Про компанію Landstore
Land Rover – це легендарна марка автомобілів з якою компанія Landstore працює вже багато років, та має великий досвід по ремонту та обслуговуванню всіх моделей марки Land Rover. Landstore також займається продажем запчастин на всі моделі цієї марки з 1995 року, як оригінальних, так і аналогів англійського виробництва високої якості, та проводить консультації з підбору запчастин і сервісних витратних матеріалів.
Завдання проекту
З розвитком компанії та збільшенням об’ємів продаж, виникла потреба створення єдиного ресурсу, який би об`єднав у собі найбільш використовувані сервіси та допомагав у підборі й купівлі запчастин. Взимку 2015 року компанія LandStore звернулася до нас з поставленим завданням: розробити двомовний інтернет-магазин автозапчастин марки Land Rover спрямований в першу чергу на оптових клієнтів. Щоб вони мали змогу дізнаватись актуальну інформацію про наявність продукції, ціни, та здійснювати покупки через інтернет-магазин, навіть за відсутності її на складах компанії.
План проекту
При аналізі рішень для створення інтернет-сайту компанія зупинилась на платформі «Бітрікс: Управління сайтом». Було обрано редакцію «Бізнес», що охопила такі основні вимоги до функціоналу:
- декілька видів цін;
- обмін номенклатурою і контрагентами з “1С:Підприємство 8.2”;
- зручна модифікація платформи під потреби клієнта;
- надійність та безпека;
- автоматична обробка великої кількості інформації.
Кінцева мета
Інтернет-магазин автозапчастин, який би дозволив швидко та зручно знаходити автозапчастини, деталі стосовно сервісного обслуговування та іншої інформації, яка стосується сфери діяльності компанії.
Реалізований функціонал
Нашій компанії вдалось реалізувати даний проект, починаючи з інтеграції програмного забезпечення «1С:Підприємство 8.2» та дизайну сайту, закінчуючи написанням додаткового функціоналу, непередбаченого платформою “Бітрікс:Управління сайтом”. Серед виконаної роботи, можна виділити такі ключові завдання:
1. Структура сайту схожа на структуру microcat
Для зручності пошуку по каталогу запчастин на сайт було інтегровано структуру, наближену до програмного забезпечення Microcat.
Електронний каталог запчастин забезпечує автоматичну інтерпретацію даних для обраного автомобіля. Лише введіть специфікацію моделі, і дана структура продемонструє вам необхідну запчастину з її аналогами та актуальними цінами та наявністю на складі. У більшості випадків електронний каталог запропонує вам необхідну оригінальну запчастину. У деяких випадках буде подано невеличкий перелік, за допомогою якого ви зможете зробити вибір на підставі додаткових параметрів.
Перенесено на сайт наступні можливості:
-
структура каталогів, згрупована по роках та моделі автомобіля на першому рівні та типу товарів на наступних рівнях; u
-
графічне представлення автомобілів та їх складових, аксесуарів та схем розміщення деталей відповідно до обраної категорії.
2. Каталог товарів
Зараз каталог на сайті налічує понад 180 тис. одиниць оригінальної номенклатури та 50тис. аналогів оригінальних товарів, які при необхідності можна замовити через інтернет- магазин.
3. Сервісне обслуговування
Даний функціонал допомагає користувачу підібрати набір необхідних запчастин та їх рекомендовану кількість по введених параметрах:
- модель автомобіля;
- тип двигуна;
- тип коробки передач;
- модельний рік;
-
пробіг.
Після виведення таблиці необхідних деталей користувач може добавити їх в корзину безпосередньо зі списку, що в рази спрощує підбір запчастин по плановому сервісному обслуговуванні, без допомоги спеціаліста.
4. Імпорт додаткових даних з «1С:Підприємство 8.2» (8.2.18.109)
На жаль усі необхідні дані не можливо імпортувати з «1С:Підприємство» на сайт з використанням стандартного функціоналу обміну даними. Для максимальної зручності користування сайтом та відображення актуальної інформації створено додаткові типи обміну, які не були включені в базовий функціонал як зі сторони «1С:Підприємство», так і зі сторони платформи «Бітрікс:Управління сайтом».
Було додано наступні типи імпорту даних:
-
валюти – встановлені курси валют, з урахуванням власних націнок;
-
контрагенти – оскільки у компанії Landstore вже була база контрагентів, яка регулярно оновлюється, було додано їх вивантаження з урахуванням типів цін, знижок по усіх договорах клієнта, контактної інформації та інших даних;
-
взаєморозрахунки по договорах – для отримання клієнтом актуальних даних по взаєморозрахунках, без консультації зі сторони працівників компанії Landstore, було додано вивантаження балансу. При оформленні замовлення користувачем вносяться зміни в довідник взаєморозрахунків та вивантажуються на сайт;
-
сервісне обслуговування – вивантаження переліку параметрів для підбору запчастин, та зв’язку з елементами каталогу;
-
залишки на складах партнерів – імпорт актуальних залишків по номенклатурі на складах партнерів;
-
очікуване надходження товару – кількість та терміни постачання товарів на основний склад компанії;
-
підв’язування аналогів товару до оригінального – створення зав’язків товарів та їх аналогів для виведення на сайті альтернативних замінників оригінальних запчастин.
5. Власний алгоритм пошуку по запчастинах
Для надання користувачу найактуальніших даних по пошуковому запиту було створено власний алгоритм пошуку, який дозволяє знаходити запчастини по коду, що задається виробником у специфікації. Якщо у каталозі товарів не було знайдено жодної позиції, проходить пошук по додатковій таблиці, та вибирається аналог, який максимально відповідає характеристикам потрібної деталі. Це допомагає користувачу підібрати необхідний товар навіть при відсутності його на складі.
Також часто виробники оновлюють код, тим самим припиняючи виготовлення запчастини зі старим кодом. Якщо користувач введе в пошуковий рядок застарілий код, система повідомить йому про заміну на новий номер та виведе оновлений товар, щоб користувач завжди був в курсі нововведень по продуктах.
Основною задачею даного алгоритму є відображення товару, що максимально відповідає характеристикам товару згідно пошукового запиту.
Підсумки проекту
Даний продукт являє собою набір інструментів, який дозволяє швидко та зручно знаходити автозапчастини, деталі стосовно сервісного обслуговування та іншої інформації, яка стосується сфери діяльності компанії.
Ми не зупинились на досягнутому. Проект постійно розвивається. Для сайту landstore.pro і надалі розробляється новий функціонал, який допоможе ще більше спростити процес взаємодії користувачів з сайтом.
Наші клієнти
Відгуки наших кліентів:
Сергій Мазурок, компанія EuroCommerceДля автоматизації робочих процесів нашої компанії, вирішення внутрішньокорпоративних завдань та для ефективної роботи з нашими клієнтами, ми звернулися до компанії "Медіа Сервіс". Спеціалісти компанії порекомендували нам Bitrix24, який вирішує поставленні завдання в повному обсязі. В результаті впровадження системи ми значно підвищили ефективність роботи наших співробітників. А написані бізнес-процеси для CRM-системи, дозволили нам з легкістю фіксувати всі взаємини з клієнтами і контролювати роботу працівників. Дякуємо спеціалістам компанії "Медіа Сервіс" за якісну роботу.
Всі відгукиНовини web
- 09.10.2014 Бітрікс24 стає ще кращим!
- 09.09.2014 "Медіа Сервіс" - сертифікований партнер Бітрікс