Підсумки всеукраїнського семінару по CRM-технологіях
25 лютого 2013
![Підсумки всеукраїнського семінару по CRM-технологіях Підсумки всеукраїнського семінару по CRM-технологіях](https://medias.com.ua/storage/1034/conversions/82e6f297f346ca240b7a58af9f256965-normal.jpg)
У середу, 20 лютого, відбувся довгоочікуваний онлайн-семінар на тему: " Інструменти росту: управління продажами і обслуговуванням клієнтів за допомогою CRM-технологій та комп'ютерної телефонії"
Захід підтримали близько 12 партнерів компанії "РАРУС" з 10 областей України.
Захід підтримали близько 12 партнерів компанії "РАРУС" з 10 областей України.
Вебінар, що транслювався у Львові компанією "Медіа Сервіс", зібрав зацікавлених представників різних галузей - туристичних фірм, тренінгових та консультаційних компаній, медичних центрів та спортивно-оздоровчих закладів, сервісних центрів.
Після завершення основної частини Олексій Кудинов відповідав на питання учасників семінару.
На семінарі розглядалися цікаві питання, що стосувалися як власне особливостей CRM-систем, так і функціональних можливостей програмних продуктів "CRM Стандарт для України", "CRM ПРОФ для України" та "Рарус:СофтФон".
Серед розглянутих питань:
- Як створити справжню клієнтську базу та утримати платоспроможних клієнтів?
- Як запустити активні продажі, організувати допродаж і перехресні продажі в компанії?
- Як забезпечити прозорість роботи компанії за допомогою управління бізнес-процесами (BPM)?
- Як значно скоротити витрати на сервіс, не знижуючи якості послуг?
- Як оцінити ефективність реклами на кожну вкладену гривню (ROI)?
- Як повернути дебіторку з мінімальними витратами і не образити VIP-клієнтів?
- Як почати використовувати основні канали комунікації з клієнтами максимально ефективно?
- Як інтегрувати всі канали комунікацій з клієнтами та партнерами в єдину систему?
Доповідачі: Олексій Кудинов, керівник проекту «CRM», директор з CRM-рішень компанії «Рарус» (розробник продукту «
CRM») та Олег Міфтахов (відділ систем управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) "Рарус", м. Москва).
CRM») та Олег Міфтахов (відділ систем управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) "Рарус", м. Москва).
![Семінар по CRM-технологіях Подарунки за краще питання на семінарі по CRM](/storage/images/content/news/360_crm21.jpg)
Найкраще питання було задане про нереалізовані товари: "Якщо комерційну пропозицію виставлено на 10 товарів, а придбано лише 2 з них, що робити з нереалізованими товарами?" За це питання учасник вебінару отримав програму "CRM Стандарт для України" (на 5 користувачів)
Найкращі питання, задані учасниками у компанії "Медіа Сервіс", також відзначені призами: книжку О. Кудинова "CRM: практика ефективного бізнесу" отримав Імшенецький Дмитро ("Ноутбук Центр"), а Ігор Баран (Львівський приладобудівний завод) - диски "Азбука CRM" (цикл телепередач) та "CRM в отрасли".