Підсумки семінару по CRM-технологіях
18 грудня 2013
![Підсумки семінару по CRM-технологіях Підсумки семінару по CRM-технологіях](https://medias.com.ua/storage/1049/conversions/a9a5271f92ea8e97704834915f7a9e78-normal.jpg)
12 грудня відбувся семінар, організований компаніями "Медіа Сервіс" та "Рарус Україна". Він став завершальним у низці семінарів, що відбулися у різних куточках України протягом місяця.
Тема заходу - "Інструменти росту: управління продажами і обслуговуванням клієнтів за допомогою CRM-технологій та комп'ютерної телефонії" - є надзвичайно цікавою та актуальною в наш час.
Учасники семінару отримали вичерпну інформацію щодо поняття CRM (від англ. - Customer Relationship Management) та необхідності ведення історії взаємовідносин з клієнтом, а точніше - управлінням життєвим циклом клієнта.
- Доповідачі звернули особливу увагу на ряд важливих питань при роботі з клієнтами:
- Створення і ведення правильної бази клієнтів
- Можливості CRM-систем в організації активних продажів, допродажів та проведенні різноманітних маркетингових заходів
- Підвищення ефективності обслуговування клієнтів без додаткових затрат
- Аналіз діяльності відділів продажу та маркетингу
- Переваги використання ІР-телефонії спільно з CRM-програмами.
Особлива увага була приділена програмам СRM, які дозволяють організувати роботу в організаціях згідно їх потреб. Були представлені різні програмні продукти в залежності від набору функціональних можливостей:
CRM СТАНДАРТ - для малого бізнесу та CRM ПРОФ - для середнього та великого бізнесу.
Під час заходу учасники мали змогу задати питання щодо впровадження та роботи CRM-систем, а також подивитися, як в реальності працюють описані програми та технології.
Після завершення основної частини семінару за допомогою спеціалізованої програми серед присутніх були розіграні призи. Диск "Азбука CRM. Цикл телепередач" отримала Грищик С.Ю. (ПП "Істар"). Книгу О.Кудінова "CRM:практика эффективного бизнеса" виграла Рябкова Н. ("Холдинг емоцій "!FEST")
![Учасники семінару по СРМ Відвідувачі семінару по CRM](/storage/images/content/news/396_2news.jpg)
За даними проведеного анкетування та усних повідомлень учасників - семінари по CRM-технологіях потрібні. Адже керівники підприємств вже зрозуміли, що в наш час мало просто активно продавати, потрібно ще вміти утримати існуючих клієнтів, підвищуючи якість і швидкість обслуговування.
Дякуємо усім, хто відвідав наш семінар!
Сподіваємося, ви скористаєтеся порадами наших спеціалістів щодо підвищення ефективності вашого бізнесу.
Якщо у вас виникли питання щодо програмних продуктів 1C:CRM - ми радо вам допоможемо!
Телефонуйте нам (032) 240-00-36, пишіть sales@medias.com.ua або заповніть заявку, вказавши ваше питання.
Ще кілька фотографій можна переглянути у фотозвіті з семінару по CRM-технологіях