назад до новин
Купи "CRM СТАНДАРТ" - отримай навчання в подарунок!
Безкоштовний інтерактивний on-line курс "Практика застосування "CRM СТАНДАРТ" для користувачів, які придбали продукт під час дії акції
4 травня 2012
Період проведення акції: 25 квітня – 25 травня 2012 р.
Учасники акції: користувачі, що придбають в період проведення акції (з 25 квітня по 25 травня 2012 року) програмний продукт «CRM СТАНДАРТ для України»
Учасники акції: користувачі, що придбають в період проведення акції (з 25 квітня по 25 травня 2012 року) програмний продукт «CRM СТАНДАРТ для України»
Умови участі в акції:
На кожну куплену коробку "CRM СТАНДАРТ для України" користувач отримує можливість безкоштовно навчити на Он-лайн курсі 2-х співробітників.
На кожну куплену коробку "CRM СТАНДАРТ для України" користувач отримує можливість безкоштовно навчити на Он-лайн курсі 2-х співробітників.
Щоб взяти участь в акції, необхідно:
Тривалість курсу - 7,5 академічних годин
(3 on-line заняття щодня з 10.00 до 12.30 за московським часом)
- Придбати одну або кілька основних поставок "CRM СТАНДАРТ для України" в період дії акції;
- Зареєструвати слухачів курсу, надіславши наступну інформацію по електронній пошті на crmukr@rarus.ru:
- В темі листа вказати - Заявка на навчання за Акції "Купи "CRM СТАНДАРТ" - навчання в подарунок!
- Номер ліцензії придбаного ПП,
- Назва організації,
- Код партнера,
- ПІБ слухачів,
- Телефон та їхню особисту електронну адресу, на яку буде відправлена ??інструкція та унікальне посилання для підключення;
- У зазначений час підключитися до on-line курсу "Практика застосування "CRM СТАНДАРТ" за допомогою сервісу gotowebinаr;
- Пройти навчання відповідно до плану занять;
Розклад і формат проведення безкоштовного on-line курсу для покупців «CRM СТАНДАРТ»:
з 28 по 30 травня 2012Тривалість курсу - 7,5 академічних годин
(3 on-line заняття щодня з 10.00 до 12.30 за московським часом)
Програма on-line курсу:
28 травня 2012 р. 10:00 - 12:30- Загальна інформація про інтерфейс і прийнятої термінології.
- Заповнення даних по організації.
- Налагодження прав та інтерфейсів користувачів.
- Створення та ведення клієнтської бази.
- Аналітика по базі клієнтів.
- Управління контактами.
- Організація розсилок, обдзвонивши, пошуку нових клієнтів.
- Аналітика по взаємодіям.
- Підготовка до організації продажів: Товари, Ціноутворення, Прайс-лист, Шаблони угод.
- Ведення угоди.
- Інструменти по управлінню продажами: Воронка продажів і Показники управління продажами.
- Аналітика по продажам. Тестування.