Автоматизація компанії "Брама"
Компанія ТзОВ "Брама" - спеціалізується на виробництві дверної продукції. У 2008 р. компанією було введено в експлуатацію новітній виробничий комплекс з виробничими потужностями на 20 000м2. У 2009 р компанія вийшла на міжнародні ринки Вірменії, Литви, Польщі.
Для ведення обліку компанія «Брама» використовувала стару версію програми для бухгалтерського обліку та Microsoft Access - в основному працювали із замовленнями покупців. Ці програми не могли належним чином справлятись з веденням обліку і перед компанією стало завдання знайти комплексну систему обліку.
Проаналізувавши всі свої потреба ТзОВ «Брама» зупинило свій вибір на системах автоматизації бізнесу. Як партнера обрали компанію «Медіа Сервіс», яка зарекомендована впровадженням важких проектів.
Спеціалісти компанії провели детальне обстеження для визначення потреб замовника. А саме специфіку ведення обліку та підбір необхідного програмного продукту.
Основні потреби до продукту:
- можливість ведення та контролю всіх етапів виробництва
- планування виробництва і потреби ресурсів
- складання планів продажів і управління продажами
- управління і відстеження залишків на складах
- взаємодія з постачальниками
- контроль за виконанням плану підприємства
- управління витратами
- розрахунок і зниження собівартості продукції, маючи повну інформацію про компоненти продукції
- контроль якості виробів
- аналіз доходів підприємства
- систематизоване фінансове планування
- повний контроль за рухом фінансових коштів
- аналіз можливих відхилень від запланованих виробництвом норм
- підсистема управління взаєморозрахунками
- бухгалтерський облік, відповідно до українського законодавства
- оцінка податкових зобов'язань і активів підприємствах
- управління кадровим персоналом (вакансії, графіки, відпустки, заробітна плата, документообіг, відрахування і внески)
- можливість розрахунку амортизації
На підставі результатів дослідження був підібраний програмний продукт «Управління виробничим підприємством для України»
Відповідно до складеного плану робіт були успішно автоматизовані та введені в експлуатаці наступні підсистеми(дата введення в експлуатацію):
- бухгалтерський облік
- склад
- продажі
- закупки
- планування
- кадри
- зарплата
Спеціалістами компанії «Медіа Сервіс» були виконані так роботи для впровадження програмного продукту:
- перенесення довідників та залишків із вищевказаних програм
- доповнення функціоналу під специфіку діяльності - звіти, друковані форми
- автоматичні заповнення документів для пришвидшення роботи
- додано облік по картах браку та розрахунки виробничих замовлень
- розроблено механізми друку етикеток по замовленій продукції
- розроблено автоматичне формування випуску продукції при скануванні етикеток
В результаті виконаного впровадження стало набагато простіше та швидше працювати.